گزارش میزان از اجرای خواننده باغ مولوی؛

امید حاجیلی با هموطنان خود در جنوب کشور دیدار می‌کند/ طنین موسیقی شهرهای مختلف در یک اجرای پاپ

امید حاجیلی در کنسرت پیش روی خود درجنوب کشور قطعه‌هایی را با زبان شهرهای مختلف می‌خواند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، امید حاجیلی خواننده جوان موسیقی پاپ درجدیدترین سری اجراهای خود در شهر آبادان روی صحنه می‌رود.

حاجیلی دراین کنسرت منتخبی ازقطعه‌های دو آلبوم "آلگرو" و "حاجیلیتو" را همراه با تعدادی ازتک قطعه‌های پرطرفدارش روی صحنه می‌برد.

 امید حاجیلی با هموطنان خود در جنوب کشور دیدار می‌کند/ طنین موسیقی شهرهای مختلف دریک اجرای پاپ

یکی از ویژگی کنسرت امید حاجیلی، شاد بودن فضای قطعه‌های اجرایی است که همین موضوع در بسیاری ازموارد شمار زیادی ازعلاقمندان موسیقی پاپ را به سوی خود جذب می‌کند.

اجرای قطعه‌هایی به زبان شهرهای مختلف کشورمان ازقسمت‌های هیجان انگیز درکنسرت‌های این خواننده جوان است که طرفداران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.
 
همچنین امید حاجیلی درهر کنسرت علاوه بر خوانندگی، دربخش‌های به نوازندگی ساز تخصصی خود یعنی ترمپت هم می‌پردازد. این خواننده در مقطع دانشگاه به تدریس ساز تخصصی خودمشغول است.

"باغ مولوی" یکی ازقطعه‌های پرطرفداری است که درهر کنسرت حاجیلی ، درخواست زیادی برای اجرای آن وجود دارد واجرای این اثر یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های این اجرای موسیقی پاپ به شمار می‌آید.

امید حاجیلی با هموطنان خود در جنوب کشور دیدار می‌کند/ طنین موسیقی شهرهای مختلف دریک اجرای پاپ

حاجیلی در سی و دومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر نیز دربخش موسیقی پاپ روی صحنه رفت درحالی که درجشنواره سی و یکم، به عنوان داور در میان سایر داوران حضورداشت.

امید حاجیلی پس از برگزاری کنسرت‌هایش درشهر تهران، هم اکنون مشغول دیدار با هموطنان خود درسایر شهرهای کشورمان است.

خواننده قطعه "امروز" در چهارمین شب از خرداد ماه در دونوبت و درساعت‌های 00:19 و 30:21 درسالن سینما مهر شهر آبادان با جنوبی‌های خونگرم دیدار می‌کند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر