نشست مردم چه می‌خوانند؟ برگزار می‌شود

ربیس پژوهشگاه فرهنک، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری شش نشست تخصصی در هفته کتاب خبر داد.

نشست مردم چه می‌خوانند؟ برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین دوره‌ هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران، محمد سلگی - ربیس پژوهشگاه فرهنک، هنر و ارتباطات - گفت: بیست و ششم آبان همزمان با روز چهارم هفته‌ کتاب نشست «آینده‌ی صنعت نشر»، بیست و هفتم آبان نشست «تعامل کتابخانه‌ها با ناشران» و بیست و هشتم آبان همزمان با ششمین روز هفته‌ کتاب، نشست «نشر الکترونیک» برگزار می‌شود.

او در ادامه‌ تشریح برنامه‌های هفته‌ کتاب افزود: «مردم چه می‌خوانند؟» عنوان نشست روز هفتم هفته‌ کتاب است که با استناد بر یافته‌های موج سوم پیمایش ملی «مصرف کالاهای فرهنگی در ایران» برگزار می‌شود. در این نشست برای نخستین بار یافته‌های موج سوم پیمایش ملی کتاب و کتابخوانی اعلام خواهد شد.

سلگی برگزاری نشست علمی «فرهنگ‌سازی و آموزش کتابخوانی در کودکان با ارائه‌ی راهکارها» با حضور دکتر سجادیه و با مشارکت دانشکده‌ روانشناسی دانشگاه تهران را از دیگر برنامه‌های پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در بیست و هفتمین دوره‌ هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان