ماهان شبکه ایرانیان

فرمانده سپاه بوشهر:

یک قطره خون شهدا را فدای جریانات سیاسی نمی‌کنیم

ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه بوشهر عنوان کرد: یک قطره خون شهیدان را فدای جریانات سیاسی در قالب سخنران یادواره شهدا نمی کنیم و اجازه نخواهیم داد فردی در قالب سخنران و به دنبال مطامع جناحی و انتخاباتی در این یادواره ها ورود کند.

یک قطره خون شهدا را فدای جریانات سیاسی نمی‌کنیم

سردار علی رزمجو صبح امروز در نشست هماهنگی یادواره سرداران و 200 شهید شهرستان تنگستان گفت: هر جا نسیم عطرآگین شهدا در فضای عمومی و جغرافیای هر شهرستان طنین انداز شده به تمامی امور مردم برکت داده است.

وی افزود: تا زمانی که در مسیر احیاء فرهنگ ایثار و فداکاری شهدا گام برداریم، نظام و انقلاب ما شکست ناپذیر است و هر زمان که فاصله گرفتیم دچار آسیب خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر بیان کرد: شهرستان تنگستان دارای یک پیشینه تاریخی، ارزشمند و بین المللی است، به گونه ای که نام تنگستان با مبارزه با استعمار پیر انگلیس پیوند خورده است.

رزمجو ادامه داد: با این حماسه تاریخی بزرگ در قالب یادواره شهدای تنگستان می توان شهدای دوران دفاع مقدس که از اقشار مختلف با سلایق متفاوت از دین، عزت و تمامیت ارضی کشور و دفاع کرده اند زنجیروار به هم وصل کرد تا خاطره شهدای دفاع مقدس از این شهرستان بیشتر در اذهان باقی بماند.

وی عنوان کرد: شهرستان تنگستان دارای پتانسیل های فراوانی در عرصه شهادت و ایثارگری است و می طلبد که اقدامات موثری در راستای حفظ آثار شهدای این منطقه انجام شود.

فرمانده سپاه بوشهر یادآور شد: اجرای کنگره و یادواره های شهدا صرفا به انجام یک سری فعالیت ها و فضای کلیشه ای محدود نمی شود بلکه به دنبال این هستیم که آثار ماندگاری خلق و به جامعه ارائه شود تا روح ایثارگری و فرهنگ شهادت در جامعه ماندگار باشد.

وی با اعلام این که 21 کمیته برای برگزاری کنگره شهدا شکل گرفته است، اظهار کرد: یکی از مهمترین این کمیته ها، کمیته تالیف است که تا کنون بیش از 50 کتاب به تصویب کمیته تالیفات و به مرحله چاپ رسیده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تاکید کرد: یک قطره خون شهید هر شهرستان را فدای جریانات سیاسی در قالب سخنران یادواره شهدا نمی کنیم و اجازه هم نمی دهیم که افرادی در قالب سخنران و به دنبال مطامع حزبی-گروهی و جناحی و انتخاباتی در این یادواره ها ورود کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان