در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح شد؛

بازار طلا باز است/ تقاضای رییس اتحادیه طلا برای ایجاد امنیت کامل در بازار

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین با اشاره به آتش‌سوزی بازار در شب گذشته اظهار کرد: اقدامات اعتراضی این چنینی نتیجه‌ای جز ایجاد مشکل برای مردم و کشور ندارد، به هر حال با وجود اتفاقات رخ داده امروز بازار طلا باز است و همکاران ما مشغول به کار هستند اما از آنجا که طلا امانت و سرمایه مردم است تقاضا داریم تا امنیت کامل در بازار برقرار شود.

وی همچنین به افزایش بهای طلا و سکه طی چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: طلا تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله ارز قرار دارد، در چند روز گذشته نیز جهش نرخ ارز منجر به افزایش قیمت طلا و سکه شده که امیدواریم با ورود بانک مرکزی شرایط مجددا به وضعیت ثبات سابق بازگردد.

محمدولی با تشریح قیمت طلا و سکه در بازار امروز گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح امامی چهار میلیون و 250 هزار تومان است که نسبت به معاملات روز گذشته حدود 122تومان گران شده، همچنین نیم سکه در بازار امروز با قیمت دو میلیون و 200 و ربع سکه یک میلیون و 420هزار تومان معامله می‌شود.

وی افزود: بهای نیم سکه در بازار طلای امروز به 880هزار تومان رسید، قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز یک میلیون و 849هزار تومان و بهای هر گرم طلای 18عیار 426هزار تومان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان