متهمی که یک میلیون و ۱۲۰ هزار یورو ارز دولتی را بالا کشید

خبرگزاری تسنیم: سردار روح‌الامین قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براساس اطلاعاتی که از نشانگاه‌های اقتصادی و منابع و مخبران کسب شد، شرکت کشتارگاه فراگیر اینچه‌برون در شهرستان آق‌قلا ارز دولتی 4 هزار و 200 تومانی به مبلغ یک میلیون و 120 هزار یورو از بانک ملت استان گلستان دریافت کرد.

وی افزود: قرار بود این منابع ارزی برای واردات گوسفند از کشور قزاقستان به تعداد 10 هزار رأس هزینه شود، اما براساس مستندات مشخص شد این اتفاق نیفتاده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان بیان داشت: بررسی‌های لازم در این خصوص از سوی اداره مبارزه با جرایم اقتصادی استان انجام شد و بررسی‌ها و مستندات حاکی از این است که از مهرماه سال 97 و پس از دریافت ارز به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی ادامه داد: مستندات نشان می‌دهد این شرکت فقط 315 هزار و 504 یورو برای واردات احشام هزینه کرده و 80 میلیارد تومان از این منابع را در اختیار خود قرار داده است.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده اخلال در نظام اقتصادی (اخلال در نظام واردات و صادرات) تشکیل و متهم نیز به پلیس آگاهی فراخوانده و پرونده نیز به مراجع قضایی ارسال شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان