رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تشریح کرد؛

جزئیات جدید از نحوه پرداخت حقوق سربازان/ مشمولان برای دریافت سربازکارت خود اقدام کنند

سردار مهری از پرداخت هزینه‌های سفر و جیره بین راهی سربازان در قالب «سربازکارت» خبر داد.

جزئیات جدید از نحوه پرداخت حقوق سربازان/ مشمولان برای دریافت سربازکارت خود اقدام کنند

جزئیات جدید از نحوه پرداخت حقوق سربازان/ مشمولان وظیفه عمومی برای دریافت سرباز کارت خود اقدام کنندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره طرح تجمیع حساب‌های بانکی کارکنان وظیفه، اظهار کرد: در راستای اجرای ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح و به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند پرداخت حقوق و مزایای کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، طرح "سرباز کارت" اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح، کلیه کارکنان وظیفه که از تاریخ 98/8/18 مشغول به خدمت شده‌اند، به صورت یکپارچه از بانک سپه حقوق و مزایای خود را دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید: خدمت سربازی، دوران آگاهی از آسیب‌ها و تهدید‌های موجود است


این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه سرباز کارت فقط تا پایان خدمت سربازی اعتبار دارد، گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده پس از ثبت درخواست اعزام به خدمت، اطلاعات مشمولان از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به سیستم بانک سپه منعکس و پس از افتتاح حساب، شماره حساب مشمولان به سامانه وظیفه عمومی منتقل می‌شود و سربازان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک سپه سراسر کشور، کارت عابر بانک خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: علاوه بر حقوق سربازان، سایر هزینه‌ها مانند هزینه سفر، جیره بین راهی و ... کارکنان وظیفه نیز به حساب بانک سپه آنان واریز می‌شود.

آخرین جزئیات از اجرای طرح تجمیع حساب‌های بانکی کارکنان وظیفه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان