فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:

مدال نوکری مردم نجیب هرمزگان افتخار همه مسئولین است

ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: مدال نوکری مردم نجیب هرمزگان افتخار همه مسئولین است و باید قدر این مردم را بدانیم.

مدال نوکری مردم نجیب هرمزگان افتخار همه مسئولین است

سردار اباذر سالاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: از ملت شریف استان هرمزگان که با بصیرت، صبوری، نجابت و آرامش خود باعث شدند هم آرامش استان برقرار شود و هم برای شهروندان گرفتاری‌هایی به وجود نیاید، علی‌رغم اینکه در بسیاری استان‌ها درگیری‌هایی داشتیم؛ تشکر می‌کنم.

وی افزود: باید نوکری این مردم را با این جایگاهی که دارند انجام دهیم، علی‌رغم اینکه مشکلات بسیاری در کشور به وجود آمده و با این فشارهای اقتصادی که مردم را نگران کرده اما مردم هرمزگان فضایی را فراهم کردند که هم پیگیر مطالبات خود باشند و هم فرصت سوءاستفاده را از دشمن بگیرند و از این رو باید این مردم و این فضا را ارج نهاد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مدال نوکری مردم نجیب هرمزگان افتخار همه مسئولین است و باید قدر این مردم را بدانیم.

سردار سالاری بیان کرد: رخداد بزرگی را به عنوان کنگره هزار و 500 شهید استان هرمزگان داریم که با هفته بسیج نیز متقارن شده است و یک ماه فرصت داریم تا دین خود را به شهدا ادا کنیم و وظیفه ماست که هرکدام نقشی را برای شهدای استان ایفا کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر