ماهان شبکه ایرانیان

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، ساعت ۲۱:۳۰

مدیران گوگل امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران روی صحنه می روند تا یک بار دیگر کنفرانسی را با توسعه دهندگان خود آغاز کنند و سیاست های نرم افزاری و حتی سخت افزاری شان برای یک سال آینده را با آنها در میان بگذارند.

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس توسعه دهندگان گوگل، ساعت 21:30

مدیران گوگل امشب ساعت 21:30 به وقت تهران روی صحنه می روند تا یک بار دیگر کنفرانسی را با توسعه دهندگان خود آغاز کنند و سیاست های نرم افزاری و حتی سخت افزاری شان برای یک سال آینده را با آنها در میان بگذارند.

مشخصاً «اندروید O» ستاره اصلی بازی امشبِ گوگل است چرا که بالاخره پس از سال ها، گویا اهالی مانتین ویو به ساز و کاری دست یافته اند که با آن می توانند نسخه های جدید اندروید را با فاصله زمانی کمتری به دست همه کاربران این سیستم عاملِ بیش از حد محبوب برسانند.

همچنین، گوگل مدتی است که مشغول توسعه سیستم عامل مرموزی به نام «فیوشا» بوده و شاید امشب بتوانیم بیشتر با آن آشنا شویم. از سوی دیگر امروز نشریه «ورایتی» خبر از توسعه یک هدست واقعیت مجازی حرفه ای و مستقل از موبایل زده بوده که شاید آن هم در حاشیه Google I/O 2017 رونمایی شود.

شب هیجان انگیزی پیش روست؛ از شما دعوت می کنیم امشب ساعت 21:30 با وبلاگ نویسی زنده و پوشش خبری ویژه دیجیاتو از این رویداد، همراه شوید.

این صفحه به صورت خودکار به روز رسانی می شود و نیازی به رفرش کردن آن نیست. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان