انتشار جزییاتی از نمایشگر TCL WQ با نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز برای تبلت‌ها

اطلاعات جدیدی از نمایشگر تبلت کمپانی TCL به نام TCL WQ Gaming Tablet Display فاش شده است. این محصول با نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۲ میلی ثانیه ای، بازار گیمینگ را هدف گرفته ولی داشتن حفره یکی از نقاط ضعف آن محسوب می شود.

انتشار جزییاتی از نمایشگر TCL WQ با نرخ رفرش 240 هرتز برای تبلت‌ها

اطلاعات جدیدی از نمایشگر تبلت کمپانی TCL به نام TCL WQ Gaming Tablet Display فاش شده است. این محصول با نرخ رفرش 240 هرتز و زمان پاسخ‌دهی 2 میلی ثانیه ای، بازار گیمینگ را هدف گرفته ولی داشتن حفره یکی از نقاط ضعف آن محسوب می شود.

نمایشگر TCL WQ ابعادی برابر با 10.8 اینچ داشته و از رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل برخوردار است. این محصول ویژگی هایی دارد که آن را برای گیمرها به گزینه مناسبی تبدیل می کند.

از قابلیت های این محصول می توان به نرخ رفرش 240 هرتزی اشاره کرد که بسیار فراتر از نرخ رفرش نمایشگر گوشی های گیمینگ امروزی است. علاوه بر این زمان پاسخ دهی 2 میلی ثانیه ای آن، مانیتورهای گیمینگ را در ذهن کاربر تداعی می کند.

نمایشگر TCL WQ

نکته جالب در مورد نمایشگر TCL WQ تعبیه حفره نمایشگر در گوشه آن است که هر چند برای کاربران معمولی مشکل ساز نیست ولی به طور حتم برای گیمرها به عاملی مزاحم تبدیل خواهد شد؛ چون معمولاً در بسیاری از بازی ها اطلاعات مهم و موارد مربوط به کنترل در گوشه صفحه قرار می گیرند. همین موضوع سبب شده تا این صفحه نمایش بیشتر برای استفاده در تبلت ها کاربردی باشد.

هنوز معلوم نیست کدام شرکت برای اولین بار از این نمایشگر در محصول خود استفاده می کند. تبلت های پرچمدار (به غیر از محصولات سامسونگ و اپل) محدود هستند و تبلت های گیمینگ نیز به ندرت یافت می شوند.

البته می توان از نمایشگر مورد بحث در پلتفرم ها و محصولات دیگری به غیر از گیمینگ هم استفاده کرد. به عنوان مثال می توان آن را در تبلت های ویندوزی و محصولاتی به کار برد که تبلت در آن ها بیشتر نقش صفحه نمایش را بازی می کند تا نمایشگر لمسی که کاربر مدام با آن در تماس است.

با وجودی که نمایشگر TCL WQ کلمه «گیمینگ» را یدک می کشد، ولی حفره ای که گوشه آن قرار گرفته احتمالاً بسیاری از گیمرهای حرفه ای را دلسرد خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان