مدارس کدام شهر‌ها چهارشنبه ۲۹ آبان ماه تعطیل است؟

سرویس جامعه فردا: در این بسته خبری جزئیات تعطیلی مدارس و مناطق مختلفی که در تاریخ چهارشنبه 29 آبان ماه ماه تعطیل شده اند را می‌بینید.

مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شیفت صبح همدان تعطیل است

 مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی برخی مناطق استان همدان به علت بارش برف و برودت هوا در شیفت صبح امروز چهارشنبه 29 آبان ماه تعطیل است.

محمود پورداوود در گفتگو با مهر اظهار داشت: به علت بارش برف برودت هوا و لغزنده بودن سطح معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی یک و 2 همدان در شیفت صبح تعطیل است.

وی گفت: همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی اسدآباد، بهار و لالجین، کبودرآهنگ، گل تپه، رزن، درگزین و سردرود و فامنین و قهاوند در نوبت صبح امروز چهارشنبه 29 آبان ماه تعطیل است.

بارش برف از دیروز در برخی مناطق استان همدان آغاز شده و رفته رفته بر شدت آن افزوده می شود و در حال حاضر نیز شاهد بارش برف در همدان هستیم.

مدارس شهرستان بیجار در نوبت صبح روز چهارشنبه تعطیل است

برودت هوا و بارش برف باعث تعطیلی مدارس مناطق شهری و روستایی شهرستان بیجار در نوبت صبح امروز چهارشنبه 28 آبان ماه شد.

به گزارش مهر، به دنبال برودت هوا و با تصمیم صورت گرفته از سوی مسئولان مربوطه نوبت صبح مدارس شهرستان بیجار در نوبت صبح امروز چهارشنبه تعطیل شد.

بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، این تصمیم به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر بخاطر بارش برف توسط فرماندار بیجار اتخاذ شده و شامل مقاطع تحصیلی مختلف شهری و روستایی این شهرستان است.

کاهش شدید دمای هوا و بارش برف طی دو روز گذشته استان کردستان را فراگرفته است و پیش بینی می‌شود که این روند طی روز‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

مدارس ابتدایی آوج تعطیل شد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل بارش برف مدارس پیش دبستان و ابتدایی شهرستان آوج امروز چهارشنبه تعطیل است.

روح الله مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر استان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در نوبت صبح امروز چهارشنبه در آوج تعطیل است.

وی افزود: برخی مسیر‌های تردد در داخل شهرستان آوج بدلیل بارش برف به سختی صورت می‌گیرد که برای پیشگیری از هرگونه حادثه برای کودکان مدارس ابتدایی این شهرستان تعطیل شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان