معاون خدمات شهری منطقه ۸ تهران؛

جزئیات اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در منطقه ۸

رضاپور جزئیات طرح ساماندهی و جمع آوری دستفروشان و بساط گستران را تشریح کرد.

جزئیات اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در منطقه 8

جزئیات اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در منطقه 8ناصر رضاپور معاون خدمات شهری منطقه 8 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات طرح ساماندهی دستفروشان و بساط گستران در منطقه 8 گفت: پدیده دستفروشی یکی از معضلات کلانشهر تهران است که همواره با سد معبر در خیابان‌ها و کاهش عرصه عمومی همراه است.

معاون خدمات شهری منطقه 8 تهران افزود: اداره امور خدمات شهری منطقه 8 طرح جمع آوری بساط گستران و دستفروشان دوره گرد اعم از موتوری و پیاده را اجرا کرد تا با این اقدام موجبات رضایت شهروندان را از تردد در معابر پایتخت فراهم کند.


بیشتر بخوانید: اجرای پرقدرت طرح جمع آوری دستفروشان و بساط گستران 


رضا پور با تأکید بر اینکه دستفروشی و بساط گستری باعث بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در کلانشهر‌ها می‌شود، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها شهرداری منطقه 8، طرح ساماندهی و جمع آوری بساط گستران و دستفروشان را در خیابان‌های تجاری و پر تردد منطقه مانند میدان سبلان تا خیابان دماوند، خیابان تهران نو تا سه راه تهرانپارس، محدوده بزرگراه رسالت حد فاصل خیابان استاد حسن بنا جنوبی تا بزرگراه باقری و چهارراه سرسبز تا تلفن خانه را اجرا کرد.

او با اشاره به همکاری شهرداری منطقه با پلیس گفت: اداره خدمات شهری منطقه در نظر دارد با همکاری نیرو‌های سرکلانتر چهارم پلیس راهور منطقه، کلانتری تحت امر 127 و 147 و با استفاده از پشتوانه دستگاه قضایی ضمن حضور موثر، طرح ساماندهی بساط گستران منطقه را با قدرت اجرا کند.

معاون خدمات شهری منطقه 8 تهران در پاسخ به این سوال که اجرای طرح ساماندهی بساط گستران و دستفروشان تا چه زمانی ادامه می‌یابد؟ گفت: طرح ساماندهی و جمع آوری بساط گستران و دستفروشان تا مرحله پاکسازی محل‌های ذکر شده به صورت دائم اجرا می‌شود.

ادامه باقدرت طرح ساماندهی دستفروشان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان