بسته اخبار حوادث امروز بیست و نهم آبان ماه ۹۸؛

قتل زن بی گناه به خاطر کینه قدیمی/ فامیل دور سر نوعروس ۱۸ ساله را با کاتر برید

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و نهم آبان ماه ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قتل زن بی گناه به خاطر کینه قدیمی/ فامیل دور سر نوعروس 18 ساله را با کاتر برید

قتل زن بی گناه به خاطر کینه قدیمی/ فامیل دور سر نوعروس 18 ساله را با کاتر بریدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه بیست و نهم آبان ماه سال 98) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


فامیل دور سر نوعروس 18 ساله را با کاتر برید!

فامیل دور که با انگیزه انتقامگیری از تازه‌داماد، بعد از خفه کردن نوعروس 18 ساله‌اش، سر او را باکاتر بریده بود، بازداشت شد.


دسیسه شیطانی پسر جوان برای زن ماساژور

مرد شرور که زن ماساژور را ربوده و آزار داده بود محاکمه می‌شود. رسیدگی به این پرونده از دو ماه قبل به دنبال شکایت یک زن ماساژور آغاز شد.


معمای اسیدپاشی مرگبار در مهرگان! / مقتول قبل از مرگ چه گفت؟

معمای پیچیده اسیدپاشی مرگبار در حالی روی میز قاضی شعبه 405 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گشوده شد که آخرین جملات مرد قربانی اسیدپاشی نیز در هاله‌ای از ابهام باقی ماند!


قصاص مرد قناد به خاطر قتل نامزدش

یک جوان قناد از ترس اینکه مبادا رابطه پنهانی اش با زن متأهل فاش شود، نامزدش را با طرح نقشه‌ای به بیابان کشاند و پس از کشتن وی جسدش را به آتش کشید. این مرد جنایتکار پس از محاکمه در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد وقضات، زن خیانتکار را هم به حبس محکوم کردند.


فداکاری دختر 12 ساله برای نجات خواهر

دختر 12 ساله که با اعتراف دروغین به قتل پدرش قصد داشت خواهرش را نجات دهد در تحقیقات بازپرس جنایی مجبور به بیان واقعیت شد.


پسر 8 ساله در باند دزدان

پدرم معتاد و بیکار بود به همین دلیل هر بار که پلیس آن‌ها را دستگیر می‌کرد من نزد پدربزرگ یا عمه ام می‌رفتم، اما وقتی از زندان آزاد می‌شدند باز هم دوباره دزدی می‌کردند تا این که حدود یک سال قبل مادرم که از خیلی وقت پیش در زندان بود به دلیل بیماری اش آزاد شد، ولی بعد از چند ماه وقتی از بازی به خانه برگشتم فهمیدم که مادرم مرده است.


قتل زن بی گناه به خاطر کینه قدیمی

عامل قتل زن 19 ساله در شرق تهران پس‌از دستگیری مدعی شد برای انتقام خانوادگی دست به این جنایت زده است.


در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان