دستگیری لیدر‌های دوتابعیتی در اغتشاشات اخیر

خبرگزاری فارس: در میان دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در البرز برخی افراد تابعیت دوگانه از کشور‌های اروپایی و برخی کشور‌های همسایه را داشته اند.

تعدادی از لیدر‌هایی که در هدایت و خرابکاری اشرار نقش موثری داشته‌اند، تابعیت آلمانی، ترکیه‌ای و افغانستانی دارند و تجهیزات ویژه خرابکاری از آن‌ها کشف و ضبط شده است.

منابع امنیتی ضمن تایید و محرز شدن ارتباط این افراد با سرویس‌های بیگانه، به خبرنگار فارس گفتند که این افراد از مدت‌ها قبل، در خارج از کشور آموزش‌های لازم را در رابطه با نافرمانی‌های مدنی و تخریب زیرساخت‌های شهری دیده‌اند و از طرف سرویس‌های خارجی تامین مالی می‌شدند.

همچنین یکی از افراد دستگیر شده به ارتباط با «مسیح علینژاد» و تهیه و ارسال فیلم از نا آرامی‌های اخیر برای وی اعتراف کرده است.

گفتنی است، روز گذشته نیز خبرگزاری فارس گزارش داد که در شامگاه یکشنبه، تیمی از مأموران یکی از نهاد‌های امنیتی در حال بررسی وضعیت شهر تهران، با گروهی از اتباع بیگانه مواجه شدند که ظرف مدت نیم ساعت اقدام به تخریب و به آتش کشیدن پنج بانک کرده بودند.

این تیم 7 نفره که به وسیله یک خودروی نیسان آبی در جنوب تهران تردد می‌کردند از محدوده دروازه غار تخریب اموال عمومی را شروع کرده و در نهایت در حوالی میدان شوش در حین تخریب پنجمین بانک شناسایی و دستگیر شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان