یازده هزار توئیت در سی و سه ماه! ترامپ دقیقا چه می گوید؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، در ابتدای این گزارش آمده است: یازده هزار توئیت در سی و سه ماه رقمی است که نیویورک تایمز از تعداد توئیت های دونالد ترامپ منتشر کرده است. در ابتدای حضور ترامپ در کاخ سفید، بسیاری انتظار داشتند که او دیگر دست از توئیت زدن بردارد و به کارهای مهم ترش بپردازد، اما همچنان با گذشت نزدیک به سه سال از حضور او در منصب ریاست جمهوری آمریکا ترامپ هنوز به توئیتر به شکل یک ابزار بسیار مهم برای حمله به رقبا و اعلام مهم ترین تصمیماتش استفاده می کند و کسی نتوانسته است عادت توئیت کردن را از سرش بیاندازد. 

گزارش می افزاید:  سه سال پیش، وقتی هنوز ترامپ به دنبال کسب آراء برای ریاست جمهوری بود، مشاورانش اختیار کنترل حساب او را از دستش خارج کردند. حملات او به رقبا و حرف های زن ستیزانه ای که در توئیتر مطرح می کرد، مشاوران را نگران کرده بود و برای همین آنها مدتی دسترسی او به این حساب را محدود کردند. با رسیدن ترامپ به ریاست جمهوری اما دیگر کسی توان مقابله با آقای رئیس جمهور و توئیت هایی که صبح علی الطلوع و یا غروب می زند را ندارد. او به محض اینکه مشاورانش دورش را خالی می کنند، گوشی موبایل ایفونش را بر می دارد و به دیگران در توئیتر حمله می کند. اخیرا حملات او به نمایندگان زن مسلمان آمریکا، نشان داد که او اصلا اعتقادی به مشورت گرفتن از مشاوران ندارد.

در پایان این گزارش آمده است: برکناری از طریق توئیتر یا اعلام خروج از توافقات از طریق حساب کاربری رئیس جمهور، از موارد مورد علاقه ترامپ است. او گاهی حتی پیش از آنکه خود شخص از اخراج شدنش مطلع باشد در توئیتر در مورد آن موضوع اطلاع رسانی می کند. این موضوع اطرافیان رئیس جمهور را عصبانی کرده به ویژه مشاوران او که بیشتر اوقات ترامپ بدون مشورت با آنها دست به نوشتن توئیت های جنجال میزند، احتمالا از دست او بسیار کلافه اند. این نارضایتی حتی شامل ملانیا ترامپ هم می شود. او در سال گذشته گفته بود:«من همیشه با آنچه شوهرم در صفحه خود در توییتر می نویسد موافق نیستم و این موضوع را به او می گویم. من عقیده خودم را با او درمیان می گذارم و توصیه هایی به او می کنم. او گاهی به حرف های من گوش می دهد و گاهی نه. اما من از عقیده خاص خود برخوردارم و برایم ابراز احساساتم و عقایدم مهم است.» با همه اینها، همین توئیتر زدگی رئیس جمهور آمریکا، موجب تمایز او نسبت به دیگر سیاستمداران شده، چرا که او به خوبی می داند که ایجاد موج ها در شبکه های اجتماعی، حتی اگر منفی باشد باز هم تاثیرگذار است.   

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان