لزوم ایجاد صندوق هدفمندی یارانه‌ها از زبان یک نماینده

خبرگزاری مهر: احمد علیرضابیگی اظهار داشت: رئیس جمهور باید در مسیر اغناء مردم و همراه کردن آن‌ها با تصمیم شورای هماهنگی و جلب اعتماد مردم حرکت کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای روحانی از ابتدای دولت یازدهم اعلام کرد که به پرداخت یارانه به مردم اعتقاد ندارد، وزرا نیز شب پرداخت یارانه را شب عزای خود اعلام می‌کردند. حالا مردم چگونه باید اعتماد کنند که منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: دولت باید به مردم تضمین دهد که منابع حاصل از فروش بنزین را به آن‌ها بازخواهد گرداند. رفتار‌های سلبی رئیس جمهور و تلاش برای ترساندن مردم از پیگرد‌های قانونی رفتار درستی نیست.

وی تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری وارد این مطلب نمی‌شد به واسطه اینکه دولت فاقد اعتبار و بی بهره از اعتماد مردم است هیچ وقت نمی‌توانست چنین کار بزرگی را پیش ببرد، ورود مقام معظم رهبری برای مردم به منزله آرامش بخشی بود. مردم اعتماد کردند که این طرح می‌تواند برای آن‌ها پیامد‌های مثبتی را در بر داشته باشد.

علیرضابیگی اظهار داشت: رئیس جمهور باید در رسانه ملی حضور یافته و برای جلب اعتماد مردم اعلام کند تمام منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین به صورت یارانه نقدی پرداخت خواهد شد و همه منابع را در صندوق هدفمندی یارانه‌ها تجمیع می‌کند. در این راستا لایحه‌ای را به مجلس ارائه داده و اساسنامه صندوق هدفمندی یارانه‌ها را به تصویب برساند.

وی ادامه داد: در صورتی که رئیس جمهور چنین اراده‌ای ندارد مجلس باید اقدام به تدوین طرح ایجاد صندوق هدفمندی یارانه‌ها کند تا به مردم اطمینان خاطر داده شود که یارانه‌های نقدی افزایش می‌یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان