معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی:

کارشناسان رسمی نقش مهمی در احقاق حقوق مردم دارند

حجت الاسلام فروتنی معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی گفت: کارشناسان رسمی به عنوان بازوی کارشناسی محاکم نقش بسیار مهمی در روشن شدن حق دارند بنابراین این نظرات باید متقن و مبتنی بر قانون و با رعایت همه جوانب و مصالح باشد.

حجت الایلام فروتنیبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین فروتنی معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی در مراسم اتیان سوگند و در جمع کارشناسان رسمی دادگستری بر اهمیت نظرات کارشناسی در احقاق حقوق تأکید کرد.

این مقام قضایی با اشاره به اهمیت جایگاه کارشناسی در فرایند رسیدگی‌های قضایی خاطر نشان کرد: کارشناسان رسمی به عنوان بازوی کارشناسی محاکم نقش بسیار مهمی در روشن شدن حق دارند بنابراین این نظرات باید متقن و مبتنی بر قانون و با رعایت همه جوانب و مصالح باشد.

وی افزود: کارشناسان باید با توجه به اهمیت نظراتشان در روند رسیدگی‌ها مراقب آبرو، اموال و حیثیت افراد باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی با اشاره به سیاست‌های قضایی خاطر نشان کرد: سیاست ما اجرای قانون، احقاق حقوق عامه و مراقبت از حقوق خصوصی و عمومی آحاد جامعه بصورت توأمان است. 

معاون قضایی دادگستری خراسان رضوی افزود: صداقت و درستکاری از جمله ویژگیهای مهمی است که تمام ما از جمله کارشناسان محترم می‌بایست متخلق به آن باشند و بحمدالله چنین است.

گفتنی است در این مراسم تعداد 35 نفر از کارآموزان کارشناسی رسمی با اتیان سوگند احکام خود را دریافت کردند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر