نساجی قائم‌شهر پروازی شد!

مالک باشگاه نساجی می‌گوید تشکیلات این باشگاه به تهران منتقل می‌شود و تنها برای برگزاری دیدارهایش به قائم‌شهر می‌رود.

نساجی قائم‌شهر پروازی شد!

مهدی پرهام در گفت‌وگو با ایسنا درباره اخباری مبنی بر انتقال باشگاه نساجی قائم‌شهر به تهران، اظهار کرد: این یک پلن برای ماست چون در قائم‌شهر زمین فوتبال در اختیار ما نیست و در اختیار هیئت کشتی قائم‌شهر قرار دارد. در قائم‌شهر به ما هیچ امکاناتی حتی ساختمان هم نمی‌دهند. سه سال پیش مسئولان این شهر به ما قول داده بودند که ورزشگاه شهید وطنی را در اختیار باشگاه نساجی قرار دهند ولی این کار صورت نگرفت. شورای شهر قائم‌شهر هیچ کمکی به ما نمی‌کند و تنها وعده و وعید می‌دهند. حتی ورزشگاه وطنی که قرار بود در اختیار ما قرار گیرد در اختیار هیئت کشتی قرار گرفت.

مالک باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که تکلیف تماشاگرانی که در تمرینات این تیم حاضر می‌شوند چیست، گفت: آن‌ها باید از تیم‌شان حمایت کنند. البته برخی از تماشاگران هستند که حاشیه درست می‌کنند. افرادی در تمرین در کار سرمربی اختلال ایجاد می‌کنند و بازیکنانان را پشت هم تهدید می‌کنند. اگر این چیزها رعایت می‌شد ما با چنین مشکلاتی دست و پنجه نمی‌کردیم و احتمالا می‌توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. این تعداد کم، هوادار نیستند و هوادارنما هستند. برای همین مسائل و برای اینکه آرامش تیم حفظ شود، تیم را به تهران منتقل می‌کنیم و تنها برای بازی‌ها به قائم‌شهر می‌رویم.

او در ادامه درباره سرنوشت نیمکت مربی‌گری نساجی، تصریح کرد: ما با اکثر مربیان خوب لیگ صحبت کردیم. یکشنبه یا دوشنبه نتیجه جلساتمان را اعلام می‌کنیم. در حال حاضر با فیروز کریمی، محمود فکری، مهدی تارتار، پاشازاده و اکثر مربیان خوب صحبت کرده‌ایم ولی هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان