انصراف ستاره دورتموند از حضور در جام کنفدراسیون ها

فهرست آلمان برای جام کنفدراسیون ها؛ بدون ستاره ها

خرداد ماه امسال در روسیه جام کنفدراسیون ها با حضور آلمان (قهرمان جهان) و نیز تیم های ملی قهرمان قاره های مختلف برگزار خواهد شد و اکنون یواخیم لوو فهرست تیمش را منتشر کرد.

فهرست آلمان برای جام کنفدراسیون ها؛ بدون ستاره ها

به گزارش "ورزش سه" شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان خبر داد مارکو رویس در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها 2017 تیم ملی آلمان را همراهی نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش باشگاه بورسیا دورتموند از یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان درخواست کرده که رویس را به اردوی تیم ملی آلمان برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها دعوت نکند تا این بازیکن که در فصل 17-2016 چندین بار مصدوم شده، در این تابستان فرصت استراحت و بازگشت به شرایط ایده‌آلش را داشته باشد.

رویس در حالی در جام کنفدراسیون‌ها حضور نخواهد داشت که به دلیل مصدومیت شانس حضور در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل و یورو 2016 فرانسه را هم از دست داده بود. نویر هم به دلیل مصدومیت در این تورنمنت حضور نخواهد داشت.

 

البته لوو ترجیح داد به بیشتر بازیکنان اصلی اش استراحت بدهد و فهرستی جوان را برای این رقابت ها معرفی کرد. 

 

 

 

 این رقابت ها با حضور 8 تیم در روسیه برگزار می شود و تیم ملی آلمان در کنار کامرون، استرالیا و شیلی در گروه B قرار دارد. سال 2013 برزیل در کشور خود با شکست 3-0 اسپانیا فاتح این جام شده بود.

فهرست مانشافت برای جام کنفدراسیون ها به شرح زیر است:

دروازه بانان

مارک آندره تر اشتگتن (بارسلونا)، کوین تراپ (پاریسن ژرمن)، برند لنو (بایر لورکوزن)

مدافعین

یوناس هکتور (کلن)، نیکلاس زوله (هوفنهایم)، ماتیاس گینتر (دورتموند)، بنجامین هنریکس (بایر لورکوزن)، ماروین پلاتنهارت (هرتابرلین)، آنتونیو رودیگر (رم)، شکودران مصطفی (آرسنال)، یاشوا کیمیش (بایرن مونیخ)

هافبک ها و مهاجمین

لئون گورتسکا (شالکه)، یولین برانت (بایر لورکوزن)، امره جان (لیورپول)، یولین دراکسلر (پاریسن ژرمن)، لروی سانه (منچستر سیتی)، ساندرو واگنر، سباستین رودی، کرم دمیربای (هوفنهایم)، امین یونس (آژاکس)، لارس اشتیندل (گلادباخ)، دیگو دمه، تیمو ورنر (لایپزیگ)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر