ماهان شبکه ایرانیان

نوت ۷ اصلاح شده احتمالاً Galaxy Note Fan Edition نام می گیرد

سامسونگ تاکنون بارها تایید کرده که قصد دارد گلکسی نوت ۷ بد فرجام را با یک باتری اصلاح شده و کوچکتر در بازار برخی از کشورهای در حال توسعه عرضه کند، اما هنوز نام و قیمت جدید محصول اصلاح شده را اعلام نکرده است.

نوت 7 اصلاح شده احتمالاً Galaxy Note Fan Edition نام می گیرد

سامسونگ تاکنون بارها تایید کرده که قصد دارد گلکسی نوت 7 بد فرجام را با یک باتری اصلاح شده و کوچکتر در بازار برخی از کشورهای در حال توسعه عرضه کند، اما هنوز نام و قیمت جدید محصول اصلاح شده را اعلام نکرده است.

بر همین اساس شایعات مختلفی منتشر شده و برخی اعتقاد دارند شرکت کره ای احتمالاً محصول را با نام Galaxy Note 7R عرضه می کند که حرف R به کلمه ی Refurbished به معنای مرمت شده اشاره خواهد داشت.

اما حالا از کره خبر می سد کع ظاهراً سامسونگ در نهایت نام Galaxy Note FE را برگزیده است و نام دستگاه مخفف Fan Edition یا نسخه ی طرفداران خواهد بود.

در هر حال باید توجه داشت که نام Refurbished بار معنایی منفی دارد و دائم به کاربر تاکید می کند که تلفن هوشمندش چه گذشته ی خطرناکی داشته، اما نام دوم حس مثبت تری ایجاد می کند.

در پایان گفتنی است که هیچ یک از این اطلاعات هنوز به شکل رسمی توسط شرکت سازنده تایید نشده است، اما انتظار می رود تفاوت Note 7 با محصول جدید تنها به باتری کوچک تر و بی خطر محدود باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان