اسماعیلی خبر داد

انتشار تصاویر تاریخ گذشته به نام حوادث اخیر ایران

باشگاه خبرنگاران: حسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه، گفت: تصاویری از اغتشاشات عراق منتشر شده است که به عنوان حوادث روز‌های اخیر در کشور در حال بازنشر است که مورد رصد دستگاه‌های اطلاعاتی قرار می‌گیرد. خداوند را شاکر هستیم که پس از اغتشاشات و فتنه‌ای که توسط عناصر خود فروخته در شهر‌های ایران پیوست، پس از فرمان رهبر انقلاب و تلاش همه دست اندر کاران و متولیان حوزه امنیت در تهران و دیگر شهر‌های میهن اسلامی؛ آرامش در شهر‌ها برگشته است.

وی افزود: براساس تدابیر ریاست قوه قضاییه که دستور دادند هیاتی برای بررسی مسائل قضایی تشکیل و از مراکز نگهداری متهمان آشوب‌های اخیر بازدید شود، لذا تاکید بر این شد که متهمان غربالگری شود تا متهمان بی تقصیر آزاد شوند و خانواده‌های بازداشت شدگان از وضعیت فرزندان خود با خبر شوند.

اسماعیلی تصریح کرد: مقرر شد تا در خصوص پرونده‌ها مراقبت شود و تمامی حقوقی که قانون گذار برای متهمان در نظر گرفته است با رعایت حقوق شهروندی رعایت شود تا امر دادرسی پرونده‌های به نتیجه برسد.

وی افزود: امشب به مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آمدیم، در جمع این عزیزان یاد شهدایی که برای تامین‌امنیت ما جان خود را از دست دادند درود می‌فرستیم، بار دیگر از مردم که صف خود را از صف اغتشاشگران جدا کردند، تشکر می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم تا اطلاعات مفید خود را در اختیار مراجع قضایی قرار دهند تا ما با کمک‌های مردمی امنیت پایدار در جمهوری اسلامی داشته باشیم و اجازه ندهیم عده‌ای سودجو امنیت کشور را به مخاطره بی اندازند.

سخنگوی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه در اسرع وقت به پرونده تمام عناصر اصلی و لیدر‌های اغتشاشات رسیدگی خواهد شد، گفت: هر اقدامی که امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازد و باعث خطر نظام باشد و علیه نظام و متولیان امنیت در امور به حساب بیاید با واکنش ما و مسئولان مرتبط روبه رو خواهد شد.

وی در واکنش به اینکه افرادی با انتشار تصاویری قصد برهم زدن نظم عمومی کشور دارند، افزود: تصاویری از اغتشاشات عراق منتشر شده است که به عنوان حوادث روزهای اخیر در کشور در حال بازنشر است و یا از تصاویر حوادث سال‌های گذشته را به نام حوادث اخیر بازنشر می دهند، تمام اقدامات این افراد تحت رصد ناجا و پلیس فتا، سپاه پاسداران و وزرات اطلاعات است و اشراف بر آن‌ها وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان