معمولا تغییر نکردن در خط تولید یک مدل باعث واکنشهای مثبتی توسط مشتریان نمیشود، اما این اتفاق در مورد قابل اطمینان بودن دوج رخ داده است. برای اولین بار، دوج بین 10 برند مطمئن از نظر مصرف کنندگان قرار گرفت. این برند 13 رده نسبت به سال گذشته بالا آمد تا امسال در جایگاه هشتم برندهای معتبر قرار بگیرد.
دوج چلنجر و کاروان با رتبههای بالاتر از متوسط باعث ارتقای جایگاه این برند در لیست شدند، در حالی که دورانگو همچنان از نظر مشتریان قابل اطمینان نیست. برند دیگری متعلق به فیات کرایسلر یعنی کرایسلر 7 پله نسبت به سال گذشته صعود کرد و در جایگاه 19 لیست امسال قرار گرفت.
دوج تنها برند آمریکایی بود که بین 10 برند برتر این لیست قرار گرفت؛ برندهای ژاپنی و کرهای 7 تا از 10 جایگاه این لیست را در اختیار دارند. لکسوس، مزدا و تویوتا سه برند برتر در این زمینه هستند. پس از آنها پورشه، جنسیس، هیوندای و سوبارو قرار دارند. کیا هم جایگاه نهم را در اختیار دارد.
مدلهای جدید آکورا، فولکس واگن و آئودی باعث شدند رتبه این برندها در لیست از دست برود، جایی که فولکس واگن و آئودی سقوطی 9 پلهای را تجربه کردند. مشکلات فولکس واگن اطلس و
تیگوان و آکورا RDX و MDX دلیل اصلی این سقوط بودند.
تسلا 4 رده نسبت به سال گذشته صعود کرد که دلیل آن قابل اطمینان بودن مدل 3 آن بود. از طرفی مدل X همچنان یکی از بدترین مدلهای تسلا از نظر قابل اطمینان بودن است.