ماهان شبکه ایرانیان

رونمایی گوگل از قابلیت پاسخ هوشمند به ایمیل‌ها در اندروید و iOS

گوگل از قابلیت پاسخ هوشمند خود موسوم به Smart Reply برای سیستم‌های iOS و اندروید رونمایی کرد.

رونمایی گوگل از قابلیت پاسخ هوشمند به ایمیل‌ها در اندروید و iOS

هنگامی که گوگل از سرویس اینباکس به عنوان رابط راحت‌تر و مورد پسندتر خود برای نسل بعدی Gmail رونمایی کرد، یکی از قابلیت‌های شاخص آن قابلیتی به نام اسمارت ریپلای (Smart Reply) بود. در قابلیت پاسخ هوشمند یا همان اسمارت ریپلای، الگوریتم یادگیری ماشینی گوگل به ایمیل‌های رسیده در صندوق ورودی نگاه کرده و پس از آن اقدام به دادن پاسخ‌های کوتاه سه یا چهار کلمه‌ای (برای مثال پاسخ‌هایی از قبیل: «مطمئنا» یا «بله متشکرم») می‌کند. قابلیت فوق تا به امروز تنها روی سرویس اینباکس و پیام‌رسان Allo قابل استفاده بود؛ اما برپایه‌ی اعلام کمپانی در GOOGLE IO 2017، این قابلیت از این پس برای سرویس‌های جی‌میل روی سیستم‌های iOS و اندروید نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هرچند که خیلی هم دور از انتظار نیست، اما باید اشاره کنیم که این قابلیت دقیقا به همان شکلی کار می‌کند که شما انتظارش را داشته‌اید. درست همانند اینباکس، در اینجا هنگام پاسخ دادن به یک ایمیل، اسمارت ریپلای اکنون در بخش پایین صفحه ظاهر شده و به شما سه مورد از پاسخ‌های احتمالی‌تان را پیشنهاد می‌دهد. به علاوه شما قادر هستید که پاسختان را با گزینه‌ی اسمارت ریپلای آغاز کنید و پس از آن بر حسب نیاز و علاقه‌تان، آن را ویرایش کرده یا اینکه محتوای دیگری نیز به آن بیفزایید.

اسمارت ریپلای Smart Reply

بر حسب تجربه‌ی برخی کاربران، سیستم اسمارت ریپلای بیشتر اوقات دارای کارکرد کاملا رضایت‌بخشی است و از زمان راه‌اندازی آن تا به امروز نیز همواره بهتر شده است. هنگامی هم که اشتباهی در آن رخ دهد، معمولا حالت خنده‌آوری و غیرمنطقی شکل می‌گیرد؛ بنابراین نیاز به گفتن نیست که نباید به‌طور کامل خود را به این سرویس وابسته کنید؛ زیرا هنوز به‌طور کامل توسعه و تکوین نیافته است.

در پایان باید اشاره کنیم که قابلیت فوق در سراسر جهان و به زبان انگلیسی ارائه می‌شود و تصمیم بر این است که طی چند هفته‌ی آینده نیز نسخه پشتیبان آن برای زبان اسپانیایی ارائه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان