ردپای اختلاس و تحصیل مال نامشروع در پرونده فرماندار رامیان

خبرگزاری تسنیم: هادی حق‌شناس، استاندار گلستان که روز شنبه در دفتر استانی خبرگزاری تسنیم حضور یافته بود خبر دستگیری و بازداشت محمود سالاری، فرماندار رامیان را تأیید کرده بود.

حالا هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان هم در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز رسیدگی به پرونده فرماندارعزل شده رامیان در دادسرای مرکز استان اظهارداشت: اتهام این فرد اختلاس، تحصیل مال از طریق نامشروع، تصرف در اموال دولتی و خیانت در امانت بوده که پس از تکمیل پرونده از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های نظارتی وی دستگیر و بازداشت شد.

وی با بیان اینکه این افراد از سال گذشته تا کنون 600 تن آرد دولتی را خارج از شبکه توزیع و سود آن را به جیب زده‌اند، گفت: علاوه بر فرماندار، یکی از کارمندان این فرمانداری، مدیرعامل شرکت تعاونی خبازان رامیان و متصدی کارخانه آرد الماس گلستان نیز به همین اتهامات بازداشت شده‎اند.

به گفته رئیس کل دادگستری استان این افراد سهمیه آرد دولتی شهرستان را می‌گرفتند و بخشی از آن را به جای توزیع بین نانوایی‌ها در بازار آزاد می‌فروختند.

به گفته هاشمیان ابعاد این پرونده زمانی فاش شد که دادستان رامیان به شلوغی غیرعادی نانوایی‌ها شک کرد و پس از تحقیق و بررسی مشخص شد همه سهمیه آرد دولتی شهرستان بین نانوایی‌ها توزیع نمی‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان