فینال لیگ قهرمانان آسیا

قهرمانی الهلال در سرزمین سامورایی‌ها/ سومین ستاره روی پیراهن آبی‌ها

الهلال با برتری در ژاپن برابر اوراوا، برای سومین مرتبه به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرد.

به گزارش مشرق، فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا 2019 امشب به وقت ژاپن در ورزشگاه سایتاما برگزار شد، دیداری که الهلال با برتری 2 بر صفر و در مجموع با پیروزی 3 بر صفر قهرمان شد.

بیشتر بخوانید:

الهلال فاتح دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا

در حالی که اوراواردز نیاز به جبران تک گل‌خورده داشت، الهلال بهتر بازی کرد و فرصت‌های خطرناک‌تری ایجاد کرد. این برتری الهلال نیمه دوم و در دقیقه 74 منجر به گل شد. پاس جووینکو و ضربه نهایی الدوساری آبی‌ها را پیش انداخت. باز هم در دقایق باقی‌مانده الهلال کنترل بازی را در دست داشت و دقیقه آخر هم با پاس کاریو و ضربه نهایی گومیس گل دوم را زدند. الهلال در پایان این بازی را 2 بر صفر برد و راحت قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را جشن گرفت. گومیس هم با 11 گل آقای‌گل فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا شد.

الهلال برای سومین مرتبه پس از سال‌های 1991 و 2000 به قهرمانی لیگ قهرمانان رسید و با توجه به 4 نایب‌قهرمانی بالاتر از پوهانگ که فقط 3 قهرمانی دارد، پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان آسیا شد. اوراوا ردز هم پیش از این 2 مرتبه به فینال رسیده بود و با پیروزی در هر 2 فینال قهرمان شده بود. آخرین قهرمانی این تیم سال 2017 با برتری برابر الهلال به ثبت رسید که تیم عربستانی علاوه بر قهرمانی انتقام آن شکست را هم گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان