معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مطرح کرد؛

کسب درآمد شهرداری با توسعه استارت‌آپ‌ها/ شهرداری تهران بازار بزرگی برای همه استارت‌آپ‌ها است

ستاری گفت: شهرداری بخش عمده‌ای از منابع درآمدی خود را می‌تواند از توسعه استارت‌آپ‌ها به دست آورد.

کسب درآمد شهرداری با توسعه استارت‌آپ‌ها/ شهرداری تهران بازار بزرگی برای همه استارت‌آپ‌ها است

کسب درآمد شهرداری از استارت‌آپ‌ها می‌تواند جای منابع درآمدی سنتی را بگیردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز در مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک با شهرداری تهران، گفت: تهران پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای مطرح شدن به عنوان شهر هوشمند را دارد و جزء 50 شهری است که در این زمینه کار می‌کند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: یکی از بحث‌های جدی، ناحیه‌های نوآوری است و توسعه نواحی نوآوری در اطراف دانشگاه‌ها از بحث‌های جدی شهرداری است.

ستاری افزود: نواحی نوآوری اماکنی هستند که بخش خصوصی بر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند و هم باعث بهره‌وری مناسب از بافت فرسوده می‌شود و هم جوانان فعال را مشغول می‌کند.

او با تأکید بر اینکه این اتفاق با کمک شهرداری رخ می‌دهد، افزود: این تفاهم‌نامه باعث می‌شود که این همکاری‌ها قوت گیرد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه ما برنامه‌ای داریم تا نواحی نوآوری را افزایش دهیم، تصریح کرد: این کار باعث می‌شود اشتغال جوانان تحصیل کرده بیشتر شود.

ستاری افزود: کمتر شهری در دنیا وجود دارد که همچون تهران دارای منابع انسانی باشد.


بیشتر بخوانید: درآمدهای شهرداری باید از نواحی نوآوری تأمین شوند/ شهرداری باید مجوزهای لازم را صادر کند


او با تأکید بر ضرورت همکاری شهرداری برای رسیدن به این هدف، گفت: شهرداری تهران بازار بزرگی برای همه استارت‌آپ‌ها است و می‌تواند بخش عمده‌ای از منابع خود را با توسعه استارت‌آپ‌ها به دست آورد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پایان، تصریح کرد: حمایت از استارت‌آپ‌ها می‌تواند منابع جدید درآمدی برای شهرداری تهران باشد و در نهایت جای منابع درآمدی سنتی را بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر