فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اتاق فکر بنزین دروغ است

خبرگزاری فارس: برخی شخصیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی رسانه‌ای اصلاح طلب در سازمان بودجه برای اجرای طرح بنزین گفت: این خبر دروغ است و تولیدکننده آن در مسیر تمایلی که برای دیده شدن دارد، گاه و بیگاه دروغ‌های شاخ‌داری را مطرح می‌کند.

وی با اشاره به عناوین جلسات دولت با برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب افزود: جلساتی تحت عنوان «گفت‌وگوی تعاملی نخبگان با دولت» و یکسری جلسه هم با عنوان « جلسات همفکری برای اصلاح ساختار بودجه» با حضور اقتصاددانان، جامعه شناسان، روزنامه‌نگاران، سیاستمداران و برخی از مدیران دولتی تا مرداد ماه سال 98 به مدت یک سال در سازمان برنامه و بودجه تشکیل شد.

زاهد با اشاره به محورهای مورد بحث در این جلسات بیان داشت: در این جلسات در خصوص مسائل مختلف از جمله اینکه دولت چگونه رابطه‌اش را با افکار عمومی ترمیم کرده و چگونه نیروهای مورد حمایت خودش را که انتقاداتی دارند از نظر ذهنی توجیه کند، گفت‌وگو می‌شد.

وی با بیان اینکه اصلاح روابط بین‌الملل و مسائل مربوط به حل مشکل کاغذ روزنامه‌نگاران و سیاست‌های حمایتی در حوزه مطبوعات و اصلاح در ساختار نظام بودجه که در آن اقتصاددانان حضور داشتند و همچنین یارانه‌های حمایتی، نه بنزین؛ از موضوعات مورد بحث بود، گفت: بسته پیشنهادی که توسط دوستان اقتصاددان مطرح شد در دولت رد شد. طرح جامعی شامل آموزش و پرورش رایگان که واضع آن سعید لیلاز بود و همچنین حمل و نقل عمومی رایگان درون شهرها، اعطای حمایت های مستقیم به بخش درمان و سلامت از جزئیات این بسته پیشنهادی بود که توسط دولت رد شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: اینکه یک خانم جوان با چه هدف و چه انگیزه‌ای جلساتی را که 6 ماه پیش برگزار شده و رئیس جمهور محترم هم می گوید من از اجرای این طرح (بنزین) خبر نداشتم را منتشر می‌کند، آیا این با شرافت و با اصول اخلاقی سازگار است. باعث تعجب است ایشان چگونه دسترسی به تمام اسناد طبقه بندی شده دارد و تحت پیگرد قضایی قرار نمی گیرد در حالی که ما اگر یک سرفه کنیم باید به ده جا پاسخ دهیم.

زاهد با تاکید بر اینکه اگر دسترسی به نظرات مطرح شده در این جلسه را دارند آنها را منتشر کنند اظهار داشت: اکثریت مهمان‌ها نظرات انتقادی صریحی نسبت به بسیاری از رویکردهای درون حاکمیت و دولت داشتند که با صراحت و صداقت بیان کردند و طرح چنین مسائلی به نظر من ریشه در مأموریتی دارد که شاید برای این خانم طراحی شده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب دفتر رئیس‌جمهور و وزرا از ما دعوت می کنند، گفت: به عنوان آدم های وطن پرست در هر جلسه با هر سطحی که حضور پیدا کردیم نظراتمان را با صداقت بیان کردیم اما اینکه جلسه‌ای را که چند ماه پیش تمام شده به حساب اتاق فکر بنزین بگذاریم عمل غیر اخلاقی و یک دروغ محض است.

به گزارش فارس، یک فعال رسانه‌ای-سیاسی اصلاح طلب در صفحه شخصی خود با نام بردن اسامی چند نفر از جمله فیاض زاهد، شهاب طباطبایی، کیوان مهرگان، فرید مدرسی، زهره آشتیانی، احسان مازندرانی، سعید لیلاز، عباس عبدی، تقی آزاد ارمکی از آنها به عنوان اعضای اتاق فکر بنزین یاد کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر