عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

مطالبه مردمی تهیه نقشه راه مناسب سازی معابر پایتخت برای معلولان است

نژاد بهرام گفت:با ایجاد دغدغه شهروندی توانستیم اقدام‌های موثری در جهت مناسب سازی معابر پایتخت برای معلولان انجام دهیم.

مطالبه مردمی تهیه نقشه راه مناسب سازی معابر پایتخت برای معلولان است

مطالبه مردمی نقشه راه مناسب سازی معابر پایتخت برای معلولانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در همایش روز جهانی و هفته ملی افراد دارای معلولیت، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای مناسب سازی معابر پایتخت گفت: این تلاش‌ها بدون عزم جدی برای مناسب سازی معابر پایتخت به سرانجام نمی‌رسید.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود:این فرصت فراهم شد تا فعالیت مشخص خود را انجام دهیم و این اتفاق مبارکی که رخ داد ناشی از این بود که دغدغه ایجاد شد که چرا شهر تهران برای تردد همه مناسب نیست.

نژاد بهرام ادامه داد:شهر تهران یک شبه ساخته نشده است که بخواهیم ظرف مدت چهار سال مناسب سازی شود برای همین از سال 97 اقدام‌هایی در حوزه ساختمان و بوستان و معابر انجام شد.

او گفت:شهرداری تهران 1800 ساختمان دارد و کم کم اقدام‌هایی را در درون ساختار شهرداری شروع کردیم و امروز می‌توانیم بگوییم 8 ساختمان در هر منطقه مناسب سازی شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: با افزایش 3.6 برابری بودجه می‌توان اقدام‌های موثر تری انجام دهیم ویکی از 3 کار مهمی که انجام دادیم این بود که حساسیت‌های اجتماعی را افزایش دهیم و امروز می‌بینیم که همه مردم خواهان مناسب سازی معابر هستند.

نژاد بهرام ادامه داد: اتفاق دیگر این بود که کاربران اصلی بر پروژه‌ها مهر تایید زدند و معلولان در کمیته مناسب سازی شرکت می‌کردند.

او گفت: اتفاق خوب دیگر عملکرد معاونت اجتماعی بود برای اطلاع رسانی‌های مثبت برای آموزش نحوه برخورد با معلولان و اتفاق خوب دیگر جلب مشارکت بخش خصوصی بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود:درخواست ما این بود از ظرفیت بخش خصوصی برای حمل و نقل عمومی استفاده کنیم و این اتفاق را با تاکسی‌های اینترنتی را شروع کردیم و ورود بخش خصوصی برای مناسب سازی اتفاق مبارک دیگر بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان