بهزیستی البرز دستگیری مرد کودک‌آزار را تایید نکرد

ایسنا/البرز در پی انتشار خبرهایی مبنی‌بر دستگیری مرد کودک‌آزار و تصویربردار همراه وی در فضای مجازی، اداره کل بهزیستی استان البرز اعلام کرد، خبر دستگیری مرد کودک‌آزار در استان را تایید نمی‌کند ولی در صورت صحت خبر، پیگیر رسیدگی به این اتفاق از سوی مدعی‌العموم خواهد بود.

بهزیستی البرز دستگیری مرد کودک‌آزار را تایید نکرد

اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: امروز شاهد انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی‌بر آزار و اذیت یک کودک کار بودیم. ولی از آنجایی که مشخص نبود این اتفاق در کدام‌یک از شهرهای کشور اتفاق افتاده است، بهزیستی البرز  برای بررسی موضوع ورود نکرد.

وی افزود: خبرهایی مبنی‌بر دستگیری  کودک‌آزار و تصویربردار همراهش، در فضای مجازی منتشر شده که در صورت صحت، مدعی‌العموم وارد می‌شود و اقدام می‌کند.
حیدری تاکید کرد: بهزیستی البرز دستگیری این افراد در استان را تایید نمی‌کند ولی در صورت صحت خبر دستگیری، پیگیر رسیدگی به این اتفاق از سوی مدعی‌العموم خواهد بود.
وی گفت: اگر این اتفاق در کرج افتاده باشد، بهزیستی استان آمادگی پذیرش کودک برای ارایه خدمات مشاوره‌ای و روان‌درمانی را دارد و بدون شک دادستانی وی را برای انجام این اقدامات به بهزیستی ارجاع می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان