در مراسم رونمایی از ناوگان نوسازی شده تاکسیرانی مطرح شد:

روایت یک شرکت تاکسیرانی از خودرو‌های صفر بی اگزوز ایران خودرو

یوسف زاده با اشاره به خرید ۶۰ دستگاه خودرو از ایران خودرو گفت: بعد از تحویل خودرو‌ها دیدیم که اگزوز دو دستگاه خودرو افتاده است.

روایت یک شرکت تاکسیرانی از خودرو‌های صفر بی اگزوز ایران خودرو

روایت یک شرکت تاکسیرانی از خودرو‌های صفر بی اگزوز ایران خودروبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کریمی قائم مقام شرکت پاکرو که صبح امروز در مراسم رونمایی از ناوگان نوسازی شده تاکسیرانی حضور یافت، گفت: ما به خاطر کمک به ایجاد هوای پاک اقدام به واردات خودرو‌های هیبریدی کردیم و بعد از این که متوجه شدیم امکانات استفاده از تولیدات داخل هم هست به سهم خود مشارکت کردیم و 61 دستگاه سمند گازسوز خریداری کردیم.

قائم مقام شرکت پاکرو خاطرنشان کرد: آمادگی داریم به هر میزانی که به ما مجوز واردات بدهند اقدام به واردات تاکسی کنیم و به همین میزان هم از تولید داخل خریداری کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: ما موفق شدیم امروز قرارداد سه جانبه‌ای را با تاکسیرانی منعقد کنیم تا 1000 دستگاه خودرو را وارد تاکسیرانی کنیم.

همچنین یوسف زاده مدیرعامل شرکت پاکسیما که طرف دیگر قرارداد با تاکسیرانی بود گفت: ما 60 خودرو با قیمت 72 میلیون تومان از ایران خودرو خریداری کردیم که هیچکس هم به ما کمک نکرد و بعد از یک ماه دیدیم اگزوز دو دستگاه از این خودرو‌ها افتاده است و قبل از اینکه از آن‌ها بهره‌برداری کنیم اول به تعمیرگاه رفتیم و پس از اینکه هزار و 300 کیلومتر هم راه رفتیم یک اگزوز دیگر هم عوض کردیم.

او خاطرنشان کرد: برای اینکه یک خودرو را نوسازی کنیم باید یک خودروی فرسوده را خارج کنیم که هزینه این کار تقریباً 25 میلیون تومان است.

یوسف زاده خاطرنشان کرد: ما 5 میلیارد تومان سرمایه را در پارکینگ خوابانده‌ایم و فقط به دنبال نفرات هستیم و برای این کار به 10 جا نامه زده‌ایم که به ما فرد دارای صلاحیت معرفی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر