مدیر کل کمیته امداد استان تهران:

۳۶۱ کودک تحت حمایت کمیته امداد چشم انتظار حامی هستند

پرپنچی گفت: ۳۶۱ کودک تحت حمایت چشم انتظار حامی هستند و البته کمک های حامیان یه صورت نقدی و غیر نقدی نیز صورت می گیرد.

361 کودک تحت حمایت کمیته امداد چشم انتظار حامی هستند

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به اینکه هم اکنون 18 هزار و 762 فرزند یتیم و غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، افزود: 361 نفر از این فرزندان شامل 29 فرزند یتیم و 332 فرزند غیریتیم چشم انتظار حمایت خیران هستند.

او به تعداد خیرانی که به عنوان حامی با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون 63 هزار و 864 نفر از خیران نوع دوست حامی پنج هزار و 895 فرزند یتیم و 12 هزار و 867 فرزند غیر یتیم (محسنین) تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه کمک‌های حامیان به فرزندان معنوی خود به صورت نقدی و کالایی صورت می‌گیرد، گفت: حامیان نوع دوست طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران از ابتدای سال جاری تاکنون 48 میلیارد و 995 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.


بیشتربخوانید: تهیه جهیزیه برای 33 نوعروس از محل زکات


پرپنچی با اشاره به اینکه کمک‌های حامیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: 60 هزار و 643 حامی بومی استان تهران، سه هزار و 221 حامی خارج از استان و 145 نفر از حامیان نیز مقیم خارج از کشور هستند.

او با اشاره به این که طرح اکرام ایتام و محسنین، یکی از طرح‌های کمیته امداد برای بهره مندی از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا می‌کند، بیان کرد: طرح اکرام ایتام اختصاص به کودکانی دارد که پدر خود را از دست داده‎اند.

پرپنچی ادامه داد: طرح محسنین نیز مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند یا این که پدرشان در قید حیات است، اما به هر دلیل قادر به تامین معاش خانواده نیست و تشخیص نیازمند بودن این خانواده‎ها توسط کارشناسان کمیته امداد انجام می‎شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان