چگونه میتوان با لیفت با نخ افتادگی صورت را از بین برد؟

لیفت با نخ یا همان جراحی کشیدن صورت است که همچنین به عنوان ریتیدکتومی شناخته می شود ، یک روش جوان سازی صورت است

لیفت با نخ یا همان جراحی کشیدن صورت است که همچنین به عنوان ریتیدکتومی شناخته می شود ، یک روش جوان سازی صورت است که باعث کاهش چین و چروک هایی در ناحیه  صورت و گردن می شود و در نتیجه روند پیری را به تاخیر می اندازد . این روش کاملا میتواند به افرادی که از ظاهر و صورت خود بر اثر گذر زمان و یا لایل دیگر چروک شده است  کمک شایانی کند تا پوستی صاف و یکدست داشته باشند و ظاهر خود را همیشه جوان نگاه دارند . اگر چه تکنیک هایی مختلف برای این عمل زیبایی وجود دارد  ، اما همه ی آنها چندین مرحله مشترک دارند . بسته به حالت فرد بیمار میتوانند تحت عمل حراجی بیهوشی عمومی و یا موضعی انجام شود .

 

روش انجام عمل جراحی لیفت با نخ

حراج برش هایی را در امتداد خط مو و همچنین در امتداد گوش را تعیین میکند . سپس از پوست را از عضلات صورت جدا شده  و کشیده می شود تا چین و چروک و پوست اضافی صورت از بین برود . پس از آن صورت را بانداژ میکنند تا تورم و کبودی آن به حداقل برسد .برای زیبایی بهتر صورت خود میتوانید از لیفت با نخ آرمان الهیه استفاده کنید. بیماران معمولا در روز عمل جراحی ترخصی می شوند، اما در برخی موارد نظارت طولانی تری بر روی بیمار انجام میگیرد.

کیفت با نخ

عمل حراجی لیفت با نخ

 مانند همه ی حراجی ها، در وهله اول بیمار را از مورد بررسی قرار میدهند تا در سلامتی کامل باشد تا بعد از جراحی و یا بعدش هیچ گونه عوارض و یا مشکلی برای فرد مورد نظر به وجود نیایید. با این حال ، وضعیت پوست به ویژه برای جراحی های صورت بسیار آسان تر است  . پوست باید انعطاف پذیر و الاستیک باشد. این ویژگی ها ممکن است تحت تاثیر مصرف الکل و سیگار کشیدن باشد. در صورت بروز این موارد، بیمارات باید در مورد نتیجه واقعی عمل جراحی صورت، با متخصصان بهداشت مشورت کنند. از سایت های بین المللی که درباره لیفت با نخ توضیحاتی داده است میتوان به سایتی که لینک آن را در اینجا قرار داده ام اطلاعات کسب کنید.

افراد میتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت ، اختلالات لخته شدن قلب و خون واجد شرایط این روش هستند . با این حال ،چنین شرایطی میتواند بر مناسب بودن فرد برا یانجام بیهوشی تاثیر بگذارد و همچنین میتواند در بهبود روند زخم اختلال ایجاد کند .  بحث در مورد های خاص باید حتما با جراج مورد نظر خود مشورت کنید تا از بروز هر گونه عارضه جلوگیری شود و ظاهر دلخواه برای شما حاصل شود .

عمل لیفت با نخ  MACS و SMAS

این توع عمل با لیفت  که به عنوان جراحی زخم کوتاه نیز شناخته می شود ، برای بیمارانی که دارای پوستی مناسب و ساییدگی بافت محدود هستند مناسب تر است. این عمل تحت بی حسی موضعی انجام میشود و با ایجاد برش در جلوی هر گوش از خط مو تا لاله گوش ، اسکار حداقل نکه داشته می شود . صورت MACS به گونه ای طراحی شده است که بر روی قسمت های پایین و میانی صورت تاثیر بگذارد. از آنجا که خارج کردن مقدار زیادی از پوست در طی این روش ممکن نیست، مهمولا برای بیمارات جوان تر و دارای خاصیت ارتجاعی مناسب پوست توصیه می شود . به طور قابل توجهی کمتر تضعیف می شود . با این حال ،به عنوان عضلات صورت سفت نمی شوند و نتایج آن به اندازهی تکنیم جراحی SMAS  ماندگار نیست .

در تکنیک حراجی لیفت با نخ  به روش SMAS ، ایده اصلی همچنان همان است. آزاد سازی و بلند کردن لایه ایی از پوست صورت . بنابراین هیچ راه دیگیر برای انجام عمل حراجی لیفت صورت با نخ  وجود ندارد .

 آرمان الهیه

مراقب های لازم برای بعد از عمل جراحی لیفت با نخ

پس از انجام  عمل جراحی ، بهبودی کامل آن میتواند تا چهار هفته طول بکشد . بیمار باید کل دوره ی بهبود از انجام یک سری از کارای روزانه که همیشه به آن میپرداخته اجتناب کند. همانطور که گفته شد از بانداژبرای پوشاندن تورم و کبودی ها استفاده می شود ، در حالی که یک حلقه الاستیک صورت مانع از تورم صورت میشود و میتواند صورت را به حالت طبیعی نگاه دارد. در صورت استفاده از لوله های تخلیه سیال سروز ، آنها را در طی چند روز برداشته میشود .کبودی باید در طی دو هفته بر طرف شود اما برای درک تنایج نهایی روش ممکن است بیمار از شش تا نه ماه صبر کند تا تورم به طور کامل کاهش یابد .

از آفتاب باید تا چند هفته پرهیز کنید زیرا میتواند در بهبود جای زخم اختلال ایجاد کند و به پوست آسیب پپذیر اطراف آسیب برساند . توصیه میشود حداق تا زمان تسکین کبودی از رانندگی خودداری کنید . همچنین بیمار باید چند روز از خیساندن باند برای صورت خود جلوگیری کند . فعالیت بدنی شدید باید حداقل برای دو هفته متوقف شود. در حالی که زخم ها هنوز در حال بهبود هستند ، بیمار باید در دوران نقاهت به هیچ عنوان از هیچ گونه لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده نکند .

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان