اتفاق غیرمنتظره برای گزارشگر تلویزیون! +فیلم

گزارشگر تلویزیونی کشور یونان در حال گزارش زنده از خسارات یک منطقه سیل زده بود که با وقوع یک اتفاق غیرمنتظره مجبور به قطع تماس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع اتفاقی جالب را برای یک گزارشگر حین گزارش تلویزیونی در یکی از شبکه‌های کشور یونان به تصویر می‌کشد.

"لازوس مانتیکو"، گزارشگر شبکه تلویزیونی ANT1 یونان در حال گزارش از خسارات سیل از شهر "کینِتا" بود که ورود ناگهانی و غیرمنتظره یک خوک به محل ارسال گزارش زنده موجب ایجاد اختلال در کار او شد. لازوس صبح روز پنجشنبه در حال گزارش زنده برای برنامه "صبح بخیر یونان" بود که با مزاحمت این خوک مواجه شد.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در حالی که ارتباط این گزارشگر با استودیو برقرار شده بود و همکارانش در داخل استودیو منتظر گزارش او بودند، ناگهان یک خوک غول پیکر به لازوس نزدیک شد. در این ویدئو صدای لازوس در حالی که تلاش می‌کند از دست خوک خلاص شود شنیده می‌شود که می‌گوید: "صبح بخیر. ما یک مشکل اینجا داریم. جورجوس صدای من را می‌شنوی؟ یک خوک اینجاست که از اول دائما مرا تعقیب می‌کند. ببخشید. من نمی‌توانم یکجا ثابت بایستم چون این خوک به من حمله می‌کند."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان