دادستان کل کشور: عده‌ای از اعتراض مردم به قیمت بنزین، سوء استفاده کردند

باشگاه خبرنگاران : حجت الاسلام و المسلمین منتظری در جلسه شورای اداری خمینی شهر گفت: برخی دستگیر شدگان همچون کسانی که در صحنه دچار احساسات شدند با التزام و تعهد آزادشدند، اما افرادی که اسلحه به‌کار بردند آدم کشتند و آتش زدند باید جدا و در چارچوب مقررات تعیین تکلیف شوند که این کار زمان می‌برد.

او با اشاره به اینکه عده‌ای از اعتراض مردم به قیمت بنزین، سوء استفاده کردند، افزود: دشمن از حدود 2 سال گذشته برنامه‌ریزی می‌کرد تا از یک حادثه استفاده کنند و با کشاندن مردم به خیابان و ایجاد اغتشاش، با سوار شدن بر موج ناآرامی‌ها به اهدافش برسد، اما نیرو‌های امنیتی در کمتر از 72 ساعت بساط فتنه را جمع کردند. دادستان کل کشور با اشاره به هوشیاری و بصیرت مردم گفت: مردم سهم خود را جدا کردند و گفتند ما اعتراض داریم، اما از جنایتکاران و اغتشاشگران جدا هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه عده‌ای با عنوان سلبریتی و نماینده مجلس با تلویزیون دشمن مصاحبه می‌کنند و حرف‌هایی بیان می‌کنند که از حلقوم ترامپ، سازمان سیا و عوامل استکبار شنیده می‌شود خطاب به آنان گفت: اگر فرزند یا مال شما مورد تهاجم قرار گرفته بود بازهم این حرف‌ها را می‌زدید.

دادستان کل کشور با بیان اینکه دولت وظیفه دارد خسارت آسیب‌دیدگان را تامین کند گفت: در این زمینه هیات دولت کمیته‌ای تعیین کرده است تا از خانواده‌ها دلجویی و خسارت‌ها را برآورد کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان