وحید هاشمیان: کاش حواشی تیم ملی بعد از بازی با عراق اتفاق می‌افتاد نه قبلش

کادر فنی تیم ملی می‌گوید حواشی به وجود آمده درباره قرارداد مارک ویلموتس در زمان نامناسبی به وجود آمد.

وحید هاشمیان: کاش حواشی تیم ملی بعد از بازی با عراق اتفاق می‌افتاد نه قبلش

به گزارش ایسنا، وحید هاشمیان درباره حواشی که برای تیم ملی به وجود آمد گفت: به نظر من حتی اگر دیدار با عراق را می‌بردیم، حواشی که برای ویلموتس به دلیل قراردادش پس از این بازی به وجود آمده بود، باز هم پیش می‌آمد، تا جایی که من به عنوان یکی از اعضای کادر فنی مطلع هستم، ایران یک بودجه‌ای در فیفاد داشت و روی آن برای پرداخت حقوق ویلموتس حساب کرده بود اما با توجه به تحریم ها فراهم کردن این پول سخت شد.

وی ادامه داد: در سوی دیگر هم شاید ویلموتس فکر کرده بود که ما نمی خواهیم پول او را بدهیم. در هر صورت جای این حواشی قبل از بازی با عراق نبود. قرار بود اردوی ایران چهارشنبه شب و یک هفته قبل از بازی با عراق برگزار شود اما می دانستیم که بعضی از بازیکنان، شنبه، یک شنبه و دوشنبه بازی دارند و پیوستن آن‌ها به اردوی تیم ملی دور از دسترس است. کاش این اتفاقات بعد از بازی با هنگ کنگ یا بعد از بازی با عراق می‌افتاد. حواشی برای تیم ملی به وجود آمد که من به عنوان عضوی از کادر فنی خبر نداشتم که آیا ویلموتس به ایران می‌آید؟ یا جلسه آنالیز چه زمانی برگزار می‌شود؟

هاشمیان افزود: به نظر من عملکرد تیم ملی و کادر فنی که من عضو آن هستم باید توسط کارشناسان آنالیز شود و بازیکنان نیز باید توسط کادر فنی بررسی شوند تا درباره آن‌ها تصمیم بگیرند. امیدوارم این حواشی و اتفاقات و مشکلات کادر فنی زودتر حل شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان