بوژیدار: می‌توانم برای هر تیم اروپایی بازی کنم

دروازه‌بان پرسپولیس می‌گوید توانایی بازی در هر تیم اروپایی را دارد ولی به عنوان یک حرفه‌ای با نیمکت نشینی در این تیم کنار می‌آید.

بوژیدار: می‌توانم برای هر تیم اروپایی بازی کنم

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت slobodnadalmacija، پرسپولیس موفق شد بعد از 9 سال ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد. شاگردان کالدرون موفق شد با نتیجه 3 بر صفر تیم اصفهانی را شکست دهد.

بوژیدار رادوشوویچ در این دیدار چند مهار توپ خیلی خوب داشت و نقش مهمی در این پیروزی داشت. رادوشوویچ درباره حضور خود برابر ذوب آهن گفت: علیرضا برای مراسم برترین‌های آسیا به هنگ‌کنگ رفته بود و سه روز در تمرینات نبود. هر چند او بین سه بازیکن برتر قرار گرفت ولی انتخاب  نشد و جایزه بهترین بازیکن سال به اکرم عفیف قطری رسید. هر چند او به کالدرون گفت مشکلی برای بازی ندارد و می‌تواند به میدان برود ولی سرمربی از من خواست تا در این دیدار برای تیمم بازی کنم. ما توانستیم با سه گل برنده این دیدار شویم و بعد از 9 سال در خانه حریف به پیروزی دست یابیم. خوشبختانه توانستم با چند مهار نقش خوبی در این برد همراه با کلین‌شیت ایفا کنم.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس ادامه داد: من می‌دانم با وجود چند مهار خوب در این دیدار نیز در بازی بعدی روی نیمکت خواهم بود ولی این زندگی یک حرفه‌ای است. وقتی 18 سال سن داشتم خیلی انگیزه و تلاش داشتم تا پیشرفت کنم و اگر کسی می‌گفت که روزی دروازه‌بان فرایبورگ یا مونشن گلادباخ خواهی بود ناراحت می‌شدم ولی زندگی حرفه‌ای من را به ایران کشاند. همسرم و فرزندم هم از اینکه من اغلب روی نیمکت هستم ناراحت هستند و واقع‌بینانه می‌توانم در هر باشگاهی در اروپا بازی کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان