سرهنگ شریفی مقدم خبر داد؛

فروشنده اموال سرقتی در فضای مجازی دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری فردی خبر داد که اموال سرقتی را در سایت‌های آگهی اینترنتی به فروش می‌رساند.

فروشنده اموال سرقتی در فضای مجازی دستگیر شد

فروشنده اموال سرقتی در فضای مجازی دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ شریفی مقدم رئیس کلانتری 147 گلبرگ بیان داشت: هفته گذشته مرد 40 ساله‌ای به کلانتری مراجعه و عنوان کرد: چند روز قبل لوازم و محتویات داخل خودرواش سرقت شده است، در فضای مجازی و سایت‌های فروش به دنبال خرید وسایل دست دوم بوده که با اموال سرقتی خودروامش روبرو شده است.

وی افزود: با دریافت گزارش، تحقیقات پلیسی، انجام و با تایید صحت خبر، شناسایی و دستگیری فروشنده اموال سرقتی در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 147 گلبرگ قرار گرفت.

کلانتر محله گلبرگ عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی، محل تردد‌های متهم در محدوده خیابان دماوند شناسایی شد و تیم عملیات کلانتری موفق شدند وی را در زمانی که قصد فروش اموال سرقتی به یکی از خریداران اموال دست دوم را داشت، دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید: سایت دیوار همچنان بستری برای کلاهبرداری شیادان/ سرقت موتورسیکلت‌های فروشی به بهانه صحت آزمایی


شریفی مقدم گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری در اعترافاتش اظهار داشت یکی از دوستانش در زمینه سرقت فعالیت دارد و خودش در بخش فروش اموال سرقتی فعالیت دارد و از این راه پول خوبی به دست آورده است.

وی در پایان گفت: این متهم 25 ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری هم دست وی ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان