ماهان شبکه ایرانیان

گزارشی از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در سه استان

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان و شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

گزارشی از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در سه استان

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به اعزام تیم تخصصی پزشکی به استان خراسان جنوبی توضیح داد: این تیم متشکل از هفت پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس در تاریخ هفتم آذرماه در این استان حضور یافت و با دعوت از 229 نفر از جانبازان و متقاضیان نسبت به برگزاری کمیسیون پزشکی اقدام کرد.


وی افزود: 201 نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات این کمیسیون حاضر و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان 29 نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و 9 نفر مشمول دریافت حق پرستاری شدند.


مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی در استان خراسان شمالی هم گفت: کمیسیون پزشکی این استان با حضور پنج پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس و با دعوت از 201 نفر از جانبازان و متقاضیان در تاریخ هفتم آذرماه برگزار شد.


حبیب‌اللهی افزود: 183 نفر از جانبازان و متقاضیان با حضور در جلسات کمیسیون مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که 40 نفر از آن‌ها مشمول افزایش درصد جانبازی و 15 نفر مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.


وی با بیان اینکه تیم تخصصی کمیسیون پزشکی بنیاد در روزهای 7 و 8 آذرماه در استان گیلان حضور یافت افزود: این تیم متشکل از هشت پزشک متخصص، دبیر و دو کارشناس با دعوت از 419 نفر از جانبازان و متقاضیان شرکت در کمیسیون پزشکی در استان گیلان حضور یافت.


حبیب اللهی ادامه داد: از مجموع 419 نفر مدعوین، 356 نفر از جانبازان و متقاضیان در جلسات کمیسیون حاضر و مورد معاینه و ارزیابی تیم تخصصی قرار گرفتند که در پایان 64 نفر مشمول افزایش درصد جانبازی و 46 نفر مشمول دریافت حق پرستاری تشخیص داده شدند.


وی همچنین درباره اعزام تیم تخصصی کمیسیون پزشکی بنیاد به شهرستان‌های استان تهران گفت: در تاریخ 7 آذرماه این کمیسیون به بررسی 284 پرونده مربوط به ماده 26 و 22 پرداخت که این کمیسیون که از 208 پرونده مربوط به ماده 26 تعداد  169 پرونده مشمول حق پرستاری دائم شدند. از 67 پرونده مربوط به ماده 22 نیز 9 پرونده مشمول حق پرستاری و پنج پرونده مشمول حق پرستاری موقت شدند و برای 23 پرونده نیز درخواست مدارک تکمیلی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان