معجزه فشار دادن نقاط کف دستتان چیست؟

تنها با فشار این نقاط در کف دستتان به آن که به دکتر مراجعه کنید بسیاری از دردها و بیماری های شما درمان شده و معجزه آن شما را حیرت زده می کند.

اغلب افراد از روش هایی مانند استفاده از مسکن برای  تسکین دردهای خود استفاده می کنند اما باید بدانید به جز روش های معمول، از طریق راهکارهایی مانند فشار دادن نقاط خاصی در کف دست می توان دردهای بدن را تسکین داده و برخی بیماری ها و مشکلات را درمان کرد.

به منظور این کار کافی است این نقاط خاص را برای 5 ثانیه به آهستگی فشار داده، نفس عمیق بکشید. و معجزه این کار را ببینید.

 

نقطه ای در پایین انگشت شست(1)

سرفه، ناراحتی های تنفسی و عملکرد تیروئید  با فشار دادن این نقطه بهبود پیدا می کند.

 شست(2)

فشار نقطه ای روی انگشت شست می تواند افسردگی، اضطراب را درمان کرده و عملکرد طحال و معده را تنظیم کند همچنین اگر گرفتار دل درد، سردرد، مشکلات پوستی یا استرس هستید کتافی است این نقطه را روی انگشت شست خود فشار دهید.

سبابه(3)

این نقطه روی انگشت سبابه می تواند در رفع مشکلات کلیه ها و مثانه کمک کند از این گذشته اگر احساس ترس، گیجی یا ناامیدی دارید این نقطه می تواند به به مدیریت احساسات شما  در این زمان کمک کند همچنین عضلات و دردهای پشت، سوزش سردل و درد دندان نیز با این روش تسکین پیدا می کند.

انگشت وسط(4)

 نقطه روی این انگشت  در تنظیم کبد و کیسه صفرا کمک کرده  همچنین به منظور بهبود گردش خون، بینایی، تسکین میگرن و گرفتگی عضلات درد ماهانه خانم ها بسیار موثر است.

انگشت حلقه(5)

شما می توانید عملکرد ریه و روده بزرگ خود را با فشار دادن این نقطه بهبود ببخشید همچنین اگر شما گرفتا مشکلات گوارشی، تنفسی و یا بیماری های پوستی هستید  با فشار دادن این نقطه می تواند به کاهش مشکلات خود کمک کنید.

انگشت کوچک(6)

این نقطه بر روی انگشت کوچک در تنظیم عملکرد روده کوچک و قلب موثر است همچنین اگر شما احساس نگرانی، نا امنی، یا عصبی بودن می کنید می توانید با فشار این نقطه به افزایش اعتماد به نفس خود کمک کنید.

نقطه ای در قسمت خارجی کف دست(نقطه a)

فشار این نقطه می تواند به تنظیم سطح قند و رفع مشکلات آپاندیس کمک کند.

نقطه ای در مرکز کف دست(b)

 فشار دادن این نقطه می تواند درکاهش استرس های گوارشی و یا درد شکم موثر باشد.

نقطه ای در بخش گوشتی کف دست(c)

این  نقطه به عملکرد غدد درون ریز و قلب مرتبط است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخگ | 1399/05/18 - 14:39
خوب بود
ارسال نظر
پیشخوان