چگونه ورود دو مرحله‌ای در لینکدین را فعال کنیم؟

ورود دو مرحله‌ای یا به اختصار ۲FA ابزار امنیتی مناسبی است که می‌توانید از آن در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. بیشتر اپلیکیشن‌ها فعالسازی آن را به سادگی در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. ورود دو مرحله‌ای لینکدین هم به سادگی فعال می‌شود تا بتوانید امنیت خود را بیشتر از گذشته کنید.

چگونه ورود دو مرحله‌ای در لینکدین را فعال کنیم؟

ورود دو مرحله‌ای یا به اختصار 2FA ابزار امنیتی مناسبی است که می‌توانید از آن در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. بیشتر اپلیکیشن‌ها فعالسازی آن را به سادگی در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. ورود دو مرحله‌ای لینکدین هم به سادگی فعال می‌شود تا بتوانید امنیت خود را بیشتر از گذشته کنید.

برای فعالسای ورود دو مرحله‌ای لینکدین می‌توانید هم از اپلیکیشن موبایل و هم از وبسایت این شبکه اجتماعی بهره‌مند شوید. به هر صورت باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. پس پیش از هرچیز این کار را انجام دهید و با روند فعالسازی ورود دو مرحله‌ای همراه ما باشید.

فعالسازی ورود دو مرحله‌ای لینکدین با استفاده از وبسایت

روی آواتار خود در گوشه سمت راست بالای وبسایت لینکدین کلیک کنید. از منوی نمایش داده شده گزینه Settings & Privacy را انتخاب کنید.

روی تب Account کلیک کنید و سپس به بخش Two-Step Verification بروید و لینک Change را انتخاب کنید.

بخش یاد شده نمایش داده می‌شود. گزینه Turn On را انتخاب کنید.

از این بخش می‌توانید مشخص کنید که می‌خواهید از یک اپلیکیشن برای دریافت کد ورود استفاده کنید یا ترجیخ می‌دهید این اتفاق از طریق پیام کوتاه (SMS) اتفاق بیفتد. پیشنهاد می‌کنیم که از اپلیکیشن ورود به لینکدین استفاده کنید، چرا که استفاده از آن ساده است و علاوه بر این امنیت بسیار خوبی دارد. البته لازم به ذکر است که دریافت پیام کوتاه هم امنیت مناسبی دارد.

روش مد نظر خود را انتخاب کنید -در این مثال از اپلیکیشن ورود به لینکدین استفاده کرده‌ایم- و در نهایت گزینه Continue را بزنید.

رمز عبور خود را وارد کرده و در نهایت Done را بزنید.

در ادامه روند اضافه کردن اکانت لینکدین به اپلیکیشن ورود به برنامه نمایش داده خواهد شد. حساب کاربری جدید خود را اضافه کنید، کد QR نمایش داده شده در صفحه را با گوشی اسکن کنید و پس از آن که حساب کاربری اضافه شد، کد 6 رقمی نمایش داده شده از طریق اپلیکیشن را در محل مشخص شده وارد کنید و Continue را بزنید.

حالا ورود دو مرحله‌ای به لینکدین فعال شده است. برای نمایش کد‌های بکاپ می‌توانید می‌توانید گزینه Recovery Codes را انتخاب کنید. این کد‌ها زمان‌هایی می‌توانند مناسب باشند که به هر دلیلی قادر به استفاده از گوشی خود نباشید.

با انتخاب گزینه Copy Codes می‌توانید کد‌های بکاپ را کپی کرده و در جایی از کامپیوتر خود و در مکانی امن ذخیره سازی کنید.

به یاد داشته باشید که با فعالسازی این گزینه باید برای ورود به حساب کاربری خود در دیگر دستگاه‌ها مجددا لاگین کنید.

فعالسازی ورود دو مرحله‌ای لینکدین از طریق اپلیکیشن

فعالسازی ورود دو مرحله‌ای از طریق اپلیکیشن در گوشی‌های آیفون، آیپد و اندروید یکسان است. کافیست اپلیکیشن را اجرا کرده و روی تصویر پروفایل خود بزنید.

حالا لینک View Profile را انتخاب کنید.

روی آیکون چرخ دنده Settings کلیک کنید.

تب Privacy را باز کنید و به پایین اسکرول کنید. در نهایت گزینه Two Step Verification را انتخاب نمایید.

دکمه Setup Up را بزنید.

از این بخش می‌توانید مشخص کنید که می‌خواهید اپلیکیشن ورود به لینکدین یک کد برایتان تولید کند یا قصد دارید از طریق SMS پیام‌ها را دریافت کنید. شدیدا توصیه می‌کنیم که از نرم افزار ورود به لینکدین استفاده کنید چرا که امنیت بهتری دارد.

روش مد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت Continue را بزنید.

رمز عبور خود را وارد کنید و گزینه Submit را بزنید.

روند اضافه کردن حساب کاربری به اپلیکیشن نمایش داده خواهد شد. اکانت جدید را به آن اضافه کنید و در نهایت گزینه Continue را بزنید.

کد شش رقمی را از اپلیکیشن دریافت کرده و سپس آن را در پنجره مشخص شده وارد کنید.

حالا ورود دو مرحله‌ای در لینکدین فعال شده است. نیازی نیست که مجددا از طریق گوشی وارد حساب کاربری خود شوید، اما در دیگر دستگاه‌ها باید مجددا این کار را انجام دهید.

برای این که بتوانید به کد‌های بکاپ دسترسی داشته باشید گزینه Recovery Codes را بزنید. در صورتی که به هر دلیلی به گوشی خود دسترسی نداشته باشید، کد‌های یاد شده به شما اجازه می‌دهند وارد حساب کاربری خود شوید.

گزینه Copy Codes را انتخاب کنید تا بتوانید کد‌های بکاپ را در جایی امن ذخیره سازی کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان