سیستم استارت مهیج صدای مدل‌های مرسدس را در زمان استارت بیشتر می‌کند + فیلم

دو سال پیش، فورد حالت همسایه خوب را به موستانگ اضافه کرد تا صاحبان این خودروی پرقدرت با موتور V۸ بتوانند بدون آزار و اذیت همسایگان آن را روشن کنند

دو سال پیش، فورد حالت همسایه خوب را به موستانگ اضافه کرد تا صاحبان این خودروی پرقدرت با موتور V8 بتوانند بدون آزار و اذیت همسایگان آن را روشن کنند. این تصمیم خوبی توسط فورد بود، مخصوصا با توجه به اینکه اگزوز قدرتمند موستانگ سروصدای زیادی داشت که در محله می‌پیچید.
حالا مرسدس بنز حرکتی کاملا برعکس آن را در مدل‌های ای‌ام‌جی انجام داده است. این سیستم با نام استارت مهیج به تمام مدل‌های جدید مرسدس ای ‌ام‌ جی اجازه می‌دهد صدای اگزوز خودشان را همزمان با فشردن دکمه استارت بیشتر کنند.
طرز کار این سیستم خیلی راحت است. فقط باید قبل از فشردن دکمه استارت، پدل شیفتر را کشیده و نگه دارید. وقتی این سیستم فعال شود، موتور همزمان با باز بودن فلپ‌های اگزوز روشن می‌شود. دور موتور اولیه هم نسبت به حالت عادی یعنی 1800 دور بر دقیقه بیشتر بوده و به 2100 دور بر دقیقه می‌رسد.
در نتیجه صدای مرسدس ای ‌ام‌ جی شما بیشتر شده و هیجانات شما به عنوان راننده یک خودروی جذاب با موتور دست‌ساز را برمی‌انگیزد. البته این ممکن است باعث ناراحتی همسایه‌ها شود، پس وقتی می‌خواهید از این سیستم استفاه کنید مطمئن شوید همه همسایه‌ها بیدار هستند.
با اینکه استارت مهیج آپشن جذابی برای ای ‌ام‌ جی است، اما نکته قابل توجه این است که نمی‌توان چنین کاری را با خودروهای الکتریکی و هیبریدی انجام داد. سکوت پیشرانه خودروهای الکتریکی چیزی است که باید با آن کنار بیاییم، مخصوصا حالا که مدل‌های الکتریکی جایگاه خود را در بازار پیدا کرده‌اند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان