مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس اعلام کرد

میزبانی استان فارس از چهارمین جشنواره ملی فانوس

ایسنا/فارس مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: استان فارس سال آینده میزبان چهارمین جشنواره ملی فانوس خواهد بود.

میزبانی استان فارس از چهارمین جشنواره ملی فانوس

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی شنبه 16 آذر در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری چهارمین جشنواره ملی فانوس، با بیان اینکه برای نمود بهتر دستاوردهای حوزه انقلاب و دفاع مقدس باید پیشنه فرهنگی و جهادی استان فارس با هم تلفیق و ترکیب شود، گفت: میزبانی چهارمین جشنواره فانوس را با همین هدف دنبال کرده‌ایم.

کوشکی گفت: پیشنه جهادی استان فارس که شامل 15 هزار شهید و 270 هزار رزمنده و یگان‌های مختلف رزمی است، با پیشینه فرهنگی استان که داشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را شامل می‌شود، ترکیب شود، دستاوردهای ارزشمندی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: دفاع مقدس و مجموعه های مرتبط با آن، یک مجموعه شاخصی محسوب می‌شود که تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی می تواند حول این محور حرکت کرده و قرار بگیرند، این خود یک دستاورد ارزشمند دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به اینکه در سومین دوره جشنواره ملی فانوس، فارس موفق به کسب عنوان دوم شد گفت: در نظر داریم با همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی و هنری استان بتوانیم چهارمین دوره این جشنواره ملی را به نحو احسن و متفاوت‌تر از گذشته برگزار کنیم چرا که استان فارس دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف هنری است.

کوشکی با یادآوری اینکه فراخوان این جشنواره شروع شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف هنرهای نمایشی، تجسمی و سنتی، موسیقی و سرود، رادیو، تحقیق و پژوهش و بخش آزاد تا 28 اسفند امسال به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس، ارسال کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان