معرفی ۳ ماسک کاکائو برای زیبایی بیشتر شما

یکی از پرطرفدار دار ترین و شادی بخش ترین مواد غذایی کاکائو است که خواص بی نظیری را به پوست و بدن هدیه می دهد ماسک کاکائو یک روش طبیعی برای بدست آوردن طراوت و شادابی پوست است که بی شک ارزش غذایی فراوانی دارد که به علت دارا بودن آنتی اکسیدان خاصیت ترمیم کنندگی بالایی برای پوست صورت دارد در ادامه ما شما را با ۳روش ساخت ماسک کاکائو آشنا خواهیم کرد .

معرفی 3 ماسک کاکائو برای زیبایی بیشتر شما

کاکائو خالص طعم تلخی دارد که سرشار از ویتامین های C ، E و بتاکاروتن است که از بروز بیماری های قلبی و غیره جلوگیری می کند. اما امروز قصد آشنا شدن با خواص بی نظیر آن برای پوست را داریم، ماسک کاکائو از جمله ماسک های بی نظیر برای پوست صورت است که تاثیر بسزایی در ایجاد پوستی بی نقص دارد که در نتیجه جوانی و شادابی را به پوست هدیه می دهد. قطعا کسانی که از این ماسک استفاده کرده اند از خواص شگفت انگیز آن برای مقابله با چین چروک و جوان سازی آشنا هستند.

خواص بی نظیر ماسک کاکائو برای زیبایی صورت

3 روش متفاوت ساخت ماسک کاکائو

ماسک معجزه آسا کاکائو از جمله ماسک هایی است که با هر نوع پوستی سازگار است. کاکائو ماده ای است سرشار از آنتی اکسیدان های مفید و مواد معدنی است که به ترمیم سلول های پوستی کمک فراوانی می کند. که اگر به صورت مداوم از این ماسک استفاده کنید به راحتی می توانید از شر مشکلات پوستی خود خلاص شوید و صاحب پوستی شفاف و بی نقص باشید.

ماسک ضد پیری و جوان کننده کاکائو

فواید ماسک کاکائو برای پوست صورت:

  • باعث تولید و افزایش کلاژن و در نتیجه سفت شدن پوست.
  • یک لایه بردار ملایم و عالی برای پوست.
  • تمیز کردن منافذ پوست و کوچک تر شدن منافذ.
  • پوست را صاف و نرم می کند.
  • مانند یک ضد آفتاب عمل می کند و اثرات آفتاب سوختگی را از بین می برد.
  •  ph پوست را تنظیم و متعادل می کند.
  • از پیر شدن سریع پوست جلوگیری می کند
  • از ایجاد جوش روی صورت جلوگیری می کند.
  • باعث کمتر شدن چین و چروک صورت می شود.

3روش ساخت ماسک کاکائو در منزی

برای تهیه ماسک خانگی کاکائو باید از پودر شیرین نشده آن استفاده کرد.

1. کاکائو با عسل 

ترکیب این دو ماده باهم خاصیت ترمیم کنندگی بسیاری پیدا می کند. ماسک عسل مزایای بی شماری دارد که به حفظ رطوبت پوست و شفافیت ان کمک زیادی می کند 3 قاشق غذا خوری از کاکائو را داخل ظرف بریزید و به ان یک قاشق جای خوری عسل اضافه کنید برای اینکه کمی مخلوط تان شل تر شود می توانید یک قاشق غذاخوری شیر اضافه کنید. این ماسک را به کل صورت به غیر از دور چشم ها بزنید.

برای نتیجه گرفتن بهتر هفته ای 2الی 3 بار از ان استفاده کنید.

2. کاکائو با قهوه

ترکیب این دو ماده باهم به کاهش سلولیت پوست کمک فراوانی می کند. این ماسک با خارج کردن آب اضافی و چربی پوست به رفع این سلولیت ها می پردازد و تاثیر بسیاری زیادی برای رفع آکنه دارد.

طریقه ساخت این ماسک به این صورت است که ابتدا دو قاشق غذا خوری پودر کاکائو تلخ و دو قاشق غذا خوری پودر قهوه را در یک ظرف باهم مخلوط کنید سپس یک عدد تخم مرغ را به آن اضافه می کنیم زمانی که غلظت مناسبی را گرفت روی کل صورت بمالید. توجه داشته باشید که قبل از گذاشتن ماسک پوست حتما تمیز باشد.

ترکیب کاکائو و قهوه برای ساخت ماسک کاکائو

3. ماسک کاکائو با شیر

ترکیب شیر و کاکائو عملکرد یک لایه بردار طبیعی را برای پوست شما انجام می دهد. شیر موجود در این ماسک کمک زیادی در بدست آوردن پوستی شفاف می کند.

به این ترتیب 4 قاشق غذا خوری پودر کاکائو را با یک یا دو قاشق غذا خوری شیر مخلوط کنید طوری که حالت خمیری بگیرد می توانید برای رقیق شدن بیشتر از روغن بادام استفاده کنید سپس بر روی پوست خشک بمالید و بگذارید بمدت 20 دقیقه روی صورت شما بماند. سپس صورت خود را با آب ولرم آبکشی نمایید.

شما می توانید با مداومت استفاده از این ماسک ها صاحب پوستی شفاف و عاری از مشکلات پوستی باشید، توجه داشته باشید که که حتما باید از پودر کاکائو ارگانیک استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان