دستگیری سارق خودرو در محله نیروی هوایی

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو در خیابان سی متری نیروی هوایی خبر داد.

دستگیری سارق خودرو در محله نیروی هوایی

دستگیری سارق خودرو در محله نیروی هواییبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری 128 تهران نو گفت: ساعت 11:00 روز گذشته هفدهم آذرماه ماموران کلانتری 128 تهران نو حین گشت زنی در خیابان سی متری نیروی هوایی به یک دستگاه سمند روشن که در کنار خودرو‌ها متوقف شده بود، برخورد کردند.

وی بیان داشت: سرنشین این خودرو در حال سرقت از خودرو پارک شده در کنار خیابان بود که ماموران بلافاصله دستور ایست را صادر کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با شنیدن فرمان پلیسی، سرنشین و راننده خودرو به سرعت از محل به سمت‌های مختلفی متواری شدند و ماموران گشت انتظامی به تعقیب راننده متواری پرداختند.

بهرامی ابراز داشت: راننده خودرو که با سرعت فراوانی در حال گریختن بود، وارد بزرگراه یاسینی شد که ماموران برای توقف خودرو چند تیر هوایی شلیک و راننده بناچار از سرعت خودرو کاسته و خودور را متوقف می‌کند.

کلانتر محله تهران نو با اشاره به دستگیری راننده خودرو و انتقال وی به کلانتری، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی وی به 200 فقره سرقت خودرو و لوازم داخلی آن با همکاری همدستش اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم و گرفتن دستور قضائی، مخفیگاه اش مورد بررسی قرار گرفت و یک وانت لوازم خودرو سرقتی از قبیل ضبط و باند، آمپلی فایر و لاستیک و جعبه ابزار و ... کشف شد.

بهرامی با بیان اینکه متهم 28 ساله و دارای 5 سابقه کیفری و به مصرف مواد مخدر شیشه اعتیاد دارد، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودرو سارقان نیز سرقتی بوده و با شناسایی مالک خودرو، خودرو کشف شده به مال باخته تحویل شد.

رئیس کلانتری 128 تهران نو اعلام کرد: دستگیری متهم دوم پرونده و شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان