اجلاسیه شهدای سادات خراسان جنوبی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: به منظور گرامیداشت یاد و نام شهدا و در راستا کنگره دو هزار شهید استان اجلاسیه ۱۴۰ شهید سادات خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

اجلاسیه شهدای سادات خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا،‌ سردار علی قاسمی با اعلام این خبر توضیح داد:در راستا این اجلاسیه تا امروز 23 یادواره شهرستانی، حوزه و پایگاهی در سطح استان برگزار شده، افزود: برگزاری جلسات با استاندار، دیدار با نماینده ولی فقیه، و سرکشی از خانواده های شهدای سادات استان از جمله برنامه های دنبال شده در راستای اجلاسیه  شهدا سادات استان است.

 قاسمی گفت: سال 97 سال کنگره شهدا استان بود و این راه را در سال 98 با برگزاری یادواره شهدا  عشایر استان در آذر ماه و برگزاری کنگره شهدا سادات استان در دی ماه  و در سال 99 نیز ادامه خواهیم داد.  کنگره 140 شهید سادات استان در پنج شنبه 19 دی ماه در حسینیه جماران با حضور 10 هزار نفر از سادات استان به ویژه خانواده شهدای سادات و رزمندگان استان  و با سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت برگزار خواهد شد.

 وی با  بیان اینکه در حال حاضر 40 هزار سادات در شهرستان‌های استان وجود دارند، بیان کرد: در میان فرهنگیان استان 772 معلم، در بین دانش آموزان  هزار و 700 دانش آموز از مقطع دبیرستان، در بین دانشجویان مرکز استان 518 دانشجو، در بین طلاب مرکز استان 200 طلبه و  در میان بسیجیان 7 هزار نفر سادات هستند.

 فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه از میان 140 شهید سادات استان هفت شهید از امیران و سرداران هستند که به عنوان شهدا شاخص این اجلاسیه نامگزاری شدند، افزود: در این کنگره از سادات سراسر استان و تمامی اقشار دعوت شده که حضور یابند.

 سردار قاسمی خاطرنشان کرد: در راستا کنگره شهدای سادات استان چهار کتاب از شهیدان سید احمد رحیمی، سید علیرضا حسینی، سید فقیر حسینی و  شهیدین قاسمی چاپ شده که در اجلاسیه شهدا سادات استان خراسان جنوبی رونمایی خواهد شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان