ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری جشنواره یلدای شهروند برای کمک به موسسه محک

به گزارش اقتصادآنلاین، سریع‌القلم در نشست خبری در تشریح برگزاری جشنواره شب یلدای مجموعه فروشگاه‌های شهروند و آنچه که از سود فروش این جشنواره به موسسه محک اهدا می‌شود، گفت: طی سال مجموعه شهروند چند کمپین تخفیفی و مردمی اجرا می‌کند که از جمله آنها می‌توان به کمپین جشنواره شب یلدا اشاره کرد.

وی افزود: امسال با هماهنگی موسسه محک تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد که در راستای آن از 20 آذر ماه لغایت ششم دیماه سال جاری یعنی در مدت 16 روز جشنواره مشترکی با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه شرکت شهروند در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود و همچنین تاکید شهردار تهران مبنی بر حمایت و کمک به فعالیت‌های خیرخواهانه دست به چنین اقدامی زده است و به صورت مشترک با موسسه محک این جشنواره را در مدت 16 روز برگزار می‌کند و یک درصد از سود فروش خود را در پایان این جشنواره به موسسه محک اهدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهروند تاکید کرد: ما در برگزاری این جشنواره هیچ فشاری به تامین کنندگان و شرکای تجاری خود نیاوردیم اما همه آنها را در جریان اجرای این اقدام گذاشتیم تا اگر خودشان تمایل داشتند در این جشنواره کمک کنند. همچنین در روابط عمومی شرکت شهروند ابتکاری انجام شد که ماکت‌های دارویی در قالب 2000 تومان، 5000 تومان و 10 هزار تومانی با بارکد در مقابل دیدگان مشتریان فروشگاه قرار می‌گیرد تا شهروندان داوطلبانه بتوانند با خرید هر یک از این اقلام به موسسه محک کمک کنند. تمامی این کمک‌ها به صورت شفاف در فاکتورها منعکس می‌شود.

سریع‌القلم ادامه داد: مردم در جشنواره شب یلدا همانند سال‌های گذشته خرید عادی خود را با تخفیفات تعیین شده دریافت می‌کنند و هر چقدر که شهروندان خرید کنند نهایتا یک درصد از سود فروش کالاها که متعلق به شهروند است به موسسه محک پرداخت می‌شود. در نتیجه هر چه مردم در این جشنواره بیشتر خرید کنند در این فعالیت خیرخواهانه شریک خواهند بود.

وی ادامه داد: فروش شرکت شهروند بر اساس پیش بینی سال‌های گذشته افزایش پیدا می‌کند و در این 16 روز فروش قابل توجهی خواهیم داشت. امیدواریم عدد خوبی از این محل جمع‌آوری شود و در مراسمی با حضور شهردار تهران به موسسه محک اهداء شود.

وی تاکید کرد:‌ ما تا پایان سال جاری دو کمپین دیگر برای دهه فجر و نوروز خواهیم داشت که تلاش می‌کنیم با طراحی و اخذ مجوزهای لازم در این کمپین‌ها نیز شاهد تحقق امور خیرخواهانه باشیم.

 در ادامه این جلسه احمدیان مدیر موسسه محک نیز با اشاره به برگزاری این کمپین گفت: برنامه مشترکی میان شهروند و موسسه خیریه محک شکل گرفته که در واقع ابتکار عمل شرکت شهروند برای انجام یک کار خیرخواهانه بوده است که بی تردید این کار قابل تقدیر است.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت شب یلدا انجام می‌شود و بخشی از سود فروش آن به مسئله درمان کودکان مبتلا به سرطان اختصاص پیدا می‌کند به ترتیب شهروند در ارائه خدمات اصلی خود به شهروندان به پدیده‌های اجتماعی شهری توجه خواهد داشت و این کار قطعا در حوزه تحقق مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت خواهد بود.

وی ادامه داد: یک شرکت تجاری با انجام این اقدامات در حقیقت به جامعه‌ای که در آن حضور دارد توجه می‌کند. موضوع ارزشمندی که امیدوارم سرتاسر شهر تسری پیدا کند.

مدیر موسسه محک در تشریح اقدامات این موسسه نیز گفت: این موسسه به عنوان یک سازمان مردم نهاد ایرانی در حال حاضر بالغ بر 19 هزار کودک مبتلا به سرطان در کشور را تحت حمایت خود دارد و هزینه‌های درمان، خدمات روانشناسی، ایاب ذهاب و ... آنها را با اتکاء به کمک‌های مردمی پرداخت کند.

وی ادامه داد: موسسه محک در طول فعالیت 28 ساله خود 32 هزار پرونده تشکیل داده و به همین تعداد کودکان مبتلا به سرطان را تحت حمایت‌های درمانی قرار داده است. در حال حاضر 19 هزار کودک تحت حمایت موسسه هستند و از سال 70 تا به امروز حتی یک روز درمان این کودکان متوقف نشده و بی تردید در هر شرایطی درمان آنها باید ادامه پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان