مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

مذاکره تراکتور با اسکوچیچ غیرحرفه‌ای است

ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه مذاکره تراکتور با اسکوچیچ غیرحرفه‌ای است، گفت: باشگاه تراکتورسازی بهتر است به دنبال یک سرمربی آزاد باشد.

مذاکره تراکتور با اسکوچیچ غیرحرفه‌ای است

علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پرداخت بخش کمی از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: با حمایت، پشتیبانی و پیگیری مدیرعامل منطقه آزاد اروند، توانستیم درصد کمی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم تا مقدار کمی از مشکلات تیم حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود باشگاه تراکتور به دنبال به خدمت گرفتن اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان است؟ گفت: فکر می‌کنم تیم تراکتور حرفه‌ای باشد و نباید با سرمربی‌ای که تحت قرارداد تیم دیگر است، وارد مذاکره شود و وقتی تیم خودش دچار مشکل است، تیم دیگری را هم دچار مشکل کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: باشگاه تراکتورسازی بهتر است به دنبال یک سرمربی آزاد باشد و چرا باید به سرمربی تیم ما پیغام دهد و بحث را به فضای مجازی و رسانه‌ها بکشاند. کار باشگاه تراکتور غیرحرفه‌ای است و باید به حال این فوتبال که برخی باشگاه‌ها چنین رفتاری دارند، تاسف خورد.

وی در ادامه با بیان این‌که از ابتدای فصل بازیکنان‌مان حتی بدون دریافتی با تمام غیرت و تعصب بازی کردند، گفت: اکنون شرایط روحی کمی بهتر شده است ولی برای بازیکنان‌مان که همدل هستند و هدف دارند، پول مهم نبوده است زیرا در نبود پول نیز آن‌ها با تمام توان می‌جنگیدند.

عیسی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا امسال نفت آبادان می‌تواند عملکرد خوب خود را با کسب سهمیه ‌آسیایی به بهترین شکل نشان دهد؟ عنوان کرد: بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه تلاش می‌کنند تا امسال هواداران شاهد بهترین عملکرد و کسب جایگاه شایسته‌ای در پایان فصل باشند، البته به شرط این‌که حمایت شویم و در نیم‌فصل نیز بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان