احتمال بازگشت فرانسوی‌ها به بازار خودروی ایران

تجارت نیوز: رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است خودروسازان فرانسوی دوباره به ایران بازگردند؟  گفت: اخیراً طی سه هفته گذشته با رئیس انجمن قطعه‌سازان فرانسه دیدار و گفت‌وگویی داشتیم.

تحریم‌ها قطعا ابدی نیستند و ما هم درصدد هستیم تا برای توسعه همکاری‌ها ارتباطمان را مجدد برقرار کنیم. محمدرضا نجفی‌منش افزود: در سفر اخیرمان به فرانسه قرار شد قطعه‌سازان فرانسوی در بهمن ماه در راس هیئتی وارد ایران شوند.

از سوی دیگر قطعه‌سازان ایرانی تفاهم‌نامه‌ای با انجمن قطعه‌سازان فرانسوی در زمینه همکاری‌های فی ما بین و افزایش رفت و آمد هیئت‌ها جهت توسعه فعالیت‌ها دارند که در این نشست اخیر درباره احیای این نوع قرارداد‌ها مذاکراتی کردیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا ممکن است رنو دوباره وارد بازار خودرو ایران شود؟ اظهار کرد: در این شرایط با افزایش تحریم‌های امریکا رو به رو هستیم. به هر حال برای بازگشت خودرو‌های فرانسوی به ایران در تلاش هستیم. خوشبختانه هنوز ارتباط ما با فرانسوی‌ها قطع نشده و در صدد هستیم تا ارتباط‌مان را در صنعت خودروسازی با طرف فرانسه زنده نگه داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان