کدام مدارس سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری تعطیل شدند؟

خبرگزاری تسنیم: رشید قربانی، از تعطیلی مدارس خبر داد و اظهار داشت: به‌دلیل تداوم سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس شهری همه مقاطع تحصیلی شهرستان بیجار در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری تعطیل است.

وی افزود: همچنین همه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی شهرستان بیجار، شهر یاسوکند و بخش کرانی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته‌جاری تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: تصمیم به تعطیلی این مدارس به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش بیجار، مدیر شبکه بهداشت و با موافقت فرماندار این شهرستان صورت گرفت و در صورت تعطیلی مدارس در سایر شهرهای استان این موضوع از طریق رسانه‌های معتبر به اطلاع عموم مردم کردستان می‌رسد.

گفتنی است؛ براساس گفته «ابراهیم قادری» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان تاکنون 217 نفر مبتلا به بیماری آنفلوآنزا به بیمارستان‌های کردستان مراجعه کرده‌ که پس از انجام آزمایشات و نمونه‌برداری، 50 نفر مبتلا به این ویروس شناسایی و بستری و 7 نفر نیز فوت کرده‌اند.

 

کلیه مدارس استان اردبیل به‌علت تداوم برودت هوا و پیشگیری از بیماری احتمالی در روزهای «سه‌شنبه و چهارشنبه» هفته جاری تعطیل است.

 


مدارس استان قزوین فردا تعطیل نیست
فردا مدارس استان قزوین در کلیه مقاطع در دو نوبت صبح و عصر دایر است.

رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: باتوجه به تمهیدات انجام شده برای جلوگیری از انتقال و انتشار بیماری آنفلوآنزا در بین دانش آموزان، مدارس استان قزوین در هیچ یک از مناطق و نواحی در روز سه شنبه 19 آذر 1398 در هیچ مقطعی تعطیل نیست.

سه روز به علت جلوگیری از احتمال شیوع بیماری آنفولانزا دانش آموزان مدارس تعطیل بودند.

 

مدارس چالدران برای پیشگیری از بیماری‌های فصلی تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌ غربی گفت: به علت سرمای هوا و با هدف جلوگیری از شیوع بیماری‌های فصلی، مدارس چالدران سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته تعطیل است.

ابراهیم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: با توجه به سرمای شدید هوا در شهرستان چالدران و برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های فصلی، مدارس این شهرستان تعطیل است.

وی افزود: در این راستا، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول تحصیلی شهرستان چالدران، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 آذر در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این هفته مدارس چند شهرستان جنوب و شمال استان آذربایجان غربی نیز به دلیل سرمای شدید و برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا تعطیل اعلام شده بود.

تعطیلی مدارس ابتدایی جاجرم برای پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا
خراسان شمالی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان جاجرم به علت پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا در نوبت صبح خبر داد.

عباس سعیدی در گفت و گو با ایسنا گفت: مدارس ابتدایی جاجرم به دلیل مذکور طی فردا، تاریخ 19 آذر ماه تعطیل هستند.

وی اظهارکرد: این اداره کل تصمیم گیری برای تعطیلی مدارس به دلایلی همچون سرما، آلودگی هوا و ... را به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و فرمانداری ارجاع داده است و در صورت به نتیجه رسیدن برای تعطیلی و تایید اداره کل آموزش و پرورش استان، مدارس تعطیل می شود.

سعیدی افزود: مدیریت آموزش و پرورش و فرمانداری جاجرم به منظور پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا تصمیم بر تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی طی فردا گرفته اند و موضوع را به اداره کل اعلام و مورد تایید قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنا به تشخیص کارگروه سلامت استان، وضعیت بروز آنفلوآنزا در استان قرمز و بحرانی نیست.

«آنفلوآنزا» مدارس «لوشان گیلان» را تعطیل کرد
خطر شیوع بیماری آنفلوآنزا باعث تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهر لوشان در شهرستان رودبار استان گیلان شد.

خطر شیوع بیماری آنفلوآنزا باعث تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهر لوشان در شهرستان رودبار استان گیلان شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی شهر لوشان به دلیل خطر ابتلا به آنفلوآنزا در روزهای سه‌شنبه 19 و چهارشنبه 20 آذرماه تعطیل است.

علی عطایی خاطرنشان کرد: این تصمیم در پی گزارش مرکز بهداشت شهرستان رودبار مبنی بر ابتلای چند دانش‌آموز به آنفلوآنزا در مدارس لوشان اتخاذ شد.

وی افزود: پس از تایید فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش رودبار، مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی لوشان برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا به مدت 2 روز کاری تعطیل شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان