نماینده مردم اهواز در مجلس:

تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی نیاز به تجدید نظر دارد

اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس شواری اسلامی گفت: نحوه تبلیغات در شوراهای اسلامی شهر و روستا به علت تعداد بالای نامزدها در آن به تجدیدنظر نیاز دارد.

تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی نیاز به تجدید نظر دارد

به گزار خبرنگار مهر، همایون یوسفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد بودیم که مردم مثل همیشه حضوری پرشور داشتند و به واسطه این حضور مطمئنا بهترین اتفاق هم برای ریاست جمهوری و هم شورای شهر اتفاق می افتد.

وی افزود: امیدوارم این انسجام و وحدت ملی باعث افزایش اعتبار و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی شود و مطمئنا هرجایی که مردم حضور داشته باشند کشور از خطرات بیشتر مصون می شود.

یوسفی عنوان کرد: همه آحاد ملت وظیفه داریم که در انتخابات حضور پیدا کنیم و انشاءالله این حضور حداکثری باعث شود تا با دست پرتر و وضعیت بهتر در مجامع بین المللی حضور پیدا کنیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعداد بالای نامزدهای شورای شهر در استان نیز گفت: تکثر کاندیدها نشانه نظام باز انتخاباتی ما هست و می تواند به حضور حداکثری مردم کمک کند، البته باید شرایطی دیده شود تا افرادی که از بین این جمع کثیر شرایط بهتری دارند و اصلح ترین هستند را انتخاب کنند.

یوسفی عنوان کرد: برای تبلیغات باید یک تجدیدنظری در قوانین داشته باشیم و به واسطه قوانین مورد نیاز کشور در این خصوص این بحث تبلیغات در دوره های آینده شکل بهتری به خود بگیرد.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر