حضور اپل در نمایشگاه CES بعد از ۳ دهه

نمایشگاه CES یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دنیای فناوری است که سالیانه با حضور نام های بزرگ در آمریکا برگزار می شود. یکی از مهمترین غایبان این نمایشگاه اپل بوده اما امسال و پس از ۲۸ دوره برگزاری به شکلی محدود در آن شرکت خواهد کرد.

حضور اپل در نمایشگاه CES بعد از 3 دهه

نمایشگاه CES یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای دنیای فناوری است که سالیانه با حضور نام های بزرگ در آمریکا برگزار می شود. یکی از مهمترین غایبان این نمایشگاه اپل بوده اما امسال و پس از 28 دوره برگزاری به شکلی محدود در آن شرکت خواهد کرد.

«جین هورث»، مدیر جهانی حریم خصوصی اپل طی CES 2020 در میزگردی حضور می یابد تا دیدگاه های کمپانی را در موردحریم خصوصی با مخاطبان به اشتراک بگذارد. علاوه بر اپل مدیران کمپانی های صاحب نام دیگری از جمله فیسبوک، Procter & Gamble و «ربکا سلادر»، کمیسیونر FTC هم در این میزگرد حضور خواهند داشت.

ظاهرا برنامه های اپل به بیان نقطه نظراتش درباره امنیت داده های کاربران محدود شده و خبری از معرفی محصول جدید یا برنامه های آتی نیست. این کمپانی علی رغم عدم شرکت در نمایشگاه CES طی نزدیک به 3 دهه همیشه تاثیری غیر مستقیم روی آن داشته است.

نمایشگاه CES

بنر اپل در حوالی نمایشگاه CES 

نمایشگاه Macworld که بیشتر بر محصولات خود اپل متمرکز است، اغلب در بازه زمانی مشابهی با CES برگزار شده و بخش بزرگی از توجهات را به سمت خود می کشاند. نقطه عطف این سیاست بدون تردید رونمایی از آیفون در سال 2007 بود که CES را تا حد زیادی به زیر سایه خود کشاند. سال گذشته هم کوپرتینویی ها در اطراف محل برگزاری نمایشگاه بنرهایی را با مضمون حفاظت از حریم خصوصی نصب کرده بودند که برگرفته از شعار معروف لاس وگاس و کنایه ای به عدم پایبندی شرکت های اندرویدی به حریم خصوصی کاربران بود.

با تمامی این تفاسیر بسیاری از شرکت کنندگان در CES لوازم جانبی مربوط به محصولات اپل را به خود به نمایشگاه می آورند. با توجه به بنرهای پارسال و حضور رسمی نمایندگان اپل در 2020 CES ظاهرا این شرکت به فکر استفاده از پتانسیل های این رویداد بزرگ افتاده و بعید نیست در سال های آتی به شکلی پر رنگ تر در آن حاضر شود.

 

تماشا کنید: معرفی ویلچر خودران شرکت WHILL در CES؛ تحولی در زندگی توان یابان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان